• Ja, je wordt echt blij als student van die site. Ik heb namelijk niet het grootste fortuin van de wereld, maar ik ga nu aankomende dinsdag wel met mijn vriend naar Nederland - Tsjechië en over een klein maandje naar Musicals in Concert (weet nog niet met wie x'D ). En dat voor of net iets meer dan de helft van de normale prijs en een stuk minder dan de helft van de normale prijs.

    Hebben jullie al eens meegedaan met vakantieveilingen (of een soortgelijke site) en iets gewonnen? En wat was dat zoal?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik was naar Nederland - IJsland geweest! Leuk dat je naar de wedstrijd van a.s. dinsdag gaat! (:
    Maar ik heb zeker weleens meegedaan, maar ik word altijd op het laatste moment overboden, al heb ik wel een keer een high tea bon gewonnen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik heb er inderdaad weleens van gehoord, ja, en ik kon eens met een grote vriendengroep gaan paintballen voor een goedkope prijs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Musicals in Concert *_*

    Uh ik beneeens goedkoop naar Madame Tussauds geweest


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Daar heb ik ook weleens wat gekocht. Superhandige site. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb er toevallig laatst nog mijn kaartjes voor Walibi Fright Nights gehaald, voor aankomende vrijdag. Het scheelt inderdaad een hoop geld.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Laat me eens iets weten ofzo waar je zit bij MiC, dan wuif ik naar je :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heb er ook de fright night kaartjes van gehaald. In het verleden ook wel eens van dierentuinen enzo, handige site, waarom meer betalen als het zo kan (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Margherita schreef:
    Laat me eens iets weten ofzo waar je zit bij MiC, dan wuif ik naar je :3

    Het is voor de vrijdag, dus ik weet niet of jij er dan wel bent. Ga je vrijdag of zaterdag?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ahh, zaterdag. Jammer!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zit er echt vaak op, haha. High tea gekocht als verrassing voor mijn moeder voor de helft van de prijs van 1 persoon. Scheelt lekker! Haal ook regelmatig andere dingen daar.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een vriendin had daar ooit twee dagen Walibi + overnachten voor €30,- p.p. gewonnen. Wat normaal de prijs is van 1 dagje ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik denk dat ik het toch maar eens moet uitproberen als iedereen zo enthousiast is. :')


    The truth is out there.

    Ik ben eens gaan piepen op die site, echt leuk.


    16 - 09 - '17