• Hoi hoi,
    Ik had een idee dat anderen vast ook al eens hebben gehad, maar dat volgens mij recentelijk niet is uitgevoerd. Ik dacht eraan om een soort Q-magazine te maken: een tijdschrift dus, waarbij de users van Q centraal staan.

    Inmiddels er een team met redacteuren samengesteld. We zijn hard aan het werk om medio november de eerste editie te lanceren. Wat kunnen jullie daarin verwachten?
    - Interviews met leden
    - Interviews met schrijvers die deze maand hun boek op de markt brengen
    - Fotoreportages van meetings
    - Recensies (van stories, boeken, series en films)
    - De betekenis van usernames
    - Schrijftips
    - Columns
    - Een wetenschappelijk artikel
    - En nog veel meer. (:

    Team van recensenten:
    wervelwind
    Fillion
    Rhysre
    Monteriggioni
    Ashallayn

    Denk jij nog een leuke aanvulling op het Q-magazine te hebben, dan kun je altijd contact opnemen met een van de redacteuren: Aserah, AngelFall, Keates, Starlord of Vikings.

    Wil jij geen enkele editie missen? Neem dan een abonnement!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 12:37 ]

    Wat vind je van bovenstaand idee?

    63.1% (53 stemmen)
     
    Ik zou het wel willen lezen!

    25.0% (21 stemmen)
     
    Ik zou wel willen helpen!

    8.3% (7 stemmen)
     
    Ik vind het maar niks.

    3.6% (3 stemmen)
     
    Ik heb er geen mening over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Indien er meer info is rondom het idee wil ik mss wel helpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Penoza schreef:
    Ik zou wel willen helpen ook! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vikings schreef:
    Iedere story zou één magazine zijn, met tien tot twintig hoofdstukken. Als ieder magazine een hoofdstuk wordt, wordt het denk ik rommelig en krijg je meer een soort nieuwsbrief.

    Ja, dat dacht ook wel dat alles in één story een rotzooi zou worden. Het beste zou zijn als het anders zal zijn als de nieuwsbrief.

    Wat een leuk idee! :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb wel een hele bunch aan ideeën voor rubrieken overigens, mocht dit je interesseren. :)


    She's imperfect but she tries

    Echt een leuk idee! Vooral dat van de recensies vind ik goed, omdat zo goede verhalen wat meer in de kijker komen te staan.

    Wat ook leuk is misschien:
    - Een soort van 'schrijftips' en dan elke maand 3 schrijftips ongeveer. (dit kan gaan van: 'vergeet nooit leestekens' tot 'heb altijd een notitieblok bij de hand.')
    - Schrijfverhalen. Gewoon verhalen die over schrijven/lezen/research doen/... te maken hebben. Dit kan een domme gebeurtenis zijn (die keer dat je ontdekte dat je eigen verhaal eigenlijk een kopie was van een boek dat je een jaar geleden had gelezen) of iets ontroerend etc
    - columns (een vaste user of elke keer iemand anders)

    Ik zou wel graag helpen (:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 19:13 ]


    The soul needs autumn.

    wervelwind schreef:
    Echt een leuk idee! Vooral dat van de recensies vind ik goed, omdat zo goede verhalen wat meer in de kijker komen te staan.

    Wat ook leuk is misschien:
    - Een soort van 'schrijftips' en dan elke maand 3 schrijftips ongeveer. (dit kan gaan van: 'vergeet nooit leestekens' tot 'heb altijd een notitieblok bij de hand.')
    - Schrijfverhalen. Gewoon verhalen die over schrijven/lezen/research doen/... te maken hebben. Dit kan een domme gebeurtenis zijn (die keer dat je ontdekte dat je eigen verhaal eigenlijk een kopie was van een boek dat je een jaar geleden had gelezen) of iets ontroerend etc
    - columns (een vaste user of elke keer iemand anders)

    Ik zou wel graag helpen (:

    Goede ideëen! Ik zat ook aan schrijftips te denken, maar toen ik net de beginpost bijwerkte kon ik er niet meer opkomen. :')

    Mignon schreef:
    Ik heb wel een hele bunch aan ideeën voor rubrieken overigens, mocht dit je interesseren. :)

    Dat zou heel fijn zijn, hehe. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat een leuk idee! Mocht je nog mensen zoeken dan zou ik ook wel willen helpen c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Misschien ook boek reviews/aanraders/boek van de maand?


    You were born original, don't die as a copy.

    Superleuk Natasje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind het super leuk dat er zoveel mensen willen meehelpen. Ieders inbreng wordt gewaardeerd, maar ik heb ongeveer vijf redacteurs nodig die de interviews in elkaar zetten, users benaderen etc.

    Mocht je graag redacteur willen worden, dan kun je mij een PB sturen. Geef daarbij even een korte beschrijving hoe jij drie pagina's/Q-hoofdstukjes zou invullen. Dan zal ik op basis daarvan mensen aannemen. Denk er wel goed over na, het is wel de bedoeling dat je het voor een langere tijd blijft doen en je moet er dus tijd voor kunnen vrijmaken


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    Misschien ook boek reviews/aanraders/boek van de maand?

    Bedoel je dan echte boeken of Quizlet-stories? Of allebei? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Bedoel je dan echte boeken of Quizlet-stories? Of allebei? (:


    Ik bedoelde echt boeken, maar die andere kunnen ook.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Vikings schreef:
    Ik vind het super leuk dat er zoveel mensen willen meehelpen. Ieders inbreng wordt gewaardeerd, maar ik heb ongeveer vijf redacteurs nodig die de interviews in elkaar zetten, users benaderen etc.

    Mocht je graag redacteur willen worden, dan kun je mij een PB sturen. Geef daarbij even een korte beschrijving hoe jij drie pagina's/Q-hoofdstukjes zou invullen. Dan zal ik op basis daarvan mensen aannemen. Denk er wel goed over na, het is wel de bedoeling dat je het voor een langere tijd blijft doen en je moet er dus tijd voor kunnen vrijmaken


    Voor redacteur te zijn ga ik het te druk hebben, maar ik wil wel graag op een andere manier helpen. Zoals ideeën geven en eventueel recensies schrijven of iets dergelijk (:


    The soul needs autumn.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik bedoelde echt boeken, maar die andere kunnen ook.='D

    Ik heb het uitgebreid met serie en film en erbij gezet. (:


    Every villain is a hero in his own mind.