• Hoi hoi,
    Ik had een idee dat anderen vast ook al eens hebben gehad, maar dat volgens mij recentelijk niet is uitgevoerd. Ik dacht eraan om een soort Q-magazine te maken: een tijdschrift dus, waarbij de users van Q centraal staan.

    Inmiddels er een team met redacteuren samengesteld. We zijn hard aan het werk om medio november de eerste editie te lanceren. Wat kunnen jullie daarin verwachten?
    - Interviews met leden
    - Interviews met schrijvers die deze maand hun boek op de markt brengen
    - Fotoreportages van meetings
    - Recensies (van stories, boeken, series en films)
    - De betekenis van usernames
    - Schrijftips
    - Columns
    - Een wetenschappelijk artikel
    - En nog veel meer. (:

    Team van recensenten:
    wervelwind
    Fillion
    Rhysre
    Monteriggioni
    Ashallayn

    Denk jij nog een leuke aanvulling op het Q-magazine te hebben, dan kun je altijd contact opnemen met een van de redacteuren: Aserah, AngelFall, Keates, Starlord of Vikings.

    Wil jij geen enkele editie missen? Neem dan een abonnement!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 12:37 ]

    Wat vind je van bovenstaand idee?

    63.1% (53 stemmen)
     
    Ik zou het wel willen lezen!

    25.0% (21 stemmen)
     
    Ik zou wel willen helpen!

    8.3% (7 stemmen)
     
    Ik vind het maar niks.

    3.6% (3 stemmen)
     
    Ik heb er geen mening over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even in de beschrijving een spellingscheck ^^ Abonnement*


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Even in de beschrijving een spellingscheck ^^ Abonnement*

    Thanks. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoi!

    Zoals jullie al gezien hebben help ik en Angelfall mee aan de Q-magazine. Wij zoeken nog twee personen die eventueel een recensie wil schrijven over een boek met de gerne Horror en een storie dat op Quizlet staat in de categorie Horror? Als er iemand zich geroepen voelt mag je het ons altijd laten weten via Pb of via een reactie.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    Hoi!

    Zoals jullie al gezien hebben help ik en Angelfall mee aan de Q-magazine. Wij zoeken nog twee personen die eventueel een recensie wil schrijven over een boek met de gerne Horror en een storie dat op Quizlet staat in de categorie Horror? Als er iemand zich geroepen voelt mag je het ons altijd laten weten via Pb of via een reactie.


    Horror is helemaal mijn genre, maar ik lees de laatste tijd niet meer veel, dus ik denk niet dat ik veel zal kunnen helpen ;s

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 18:29 ]


    16 - 09 - '17