• Hoi hoi,
    Ik had een idee dat anderen vast ook al eens hebben gehad, maar dat volgens mij recentelijk niet is uitgevoerd. Ik dacht eraan om een soort Q-magazine te maken: een tijdschrift dus, waarbij de users van Q centraal staan.

    Inmiddels er een team met redacteuren samengesteld. We zijn hard aan het werk om medio november de eerste editie te lanceren. Wat kunnen jullie daarin verwachten?
    - Interviews met leden
    - Interviews met schrijvers die deze maand hun boek op de markt brengen
    - Fotoreportages van meetings
    - Recensies (van stories, boeken, series en films)
    - De betekenis van usernames
    - Schrijftips
    - Columns
    - Een wetenschappelijk artikel
    - En nog veel meer. (:

    Team van recensenten:
    wervelwind
    Fillion
    Rhysre
    Monteriggioni
    Ashallayn

    Denk jij nog een leuke aanvulling op het Q-magazine te hebben, dan kun je altijd contact opnemen met een van de redacteuren: Aserah, AngelFall, Keates, Starlord of Vikings.

    Wil jij geen enkele editie missen? Neem dan een abonnement!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 12:37 ]

    Wat vind je van bovenstaand idee?

    63.1% (53 stemmen)
     
    Ik zou het wel willen lezen!

    25.0% (21 stemmen)
     
    Ik zou wel willen helpen!

    8.3% (7 stemmen)
     
    Ik vind het maar niks.

    3.6% (3 stemmen)
     
    Ik heb er geen mening over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Nee (:


    Haha oke
    Ik wil wel graag recensent zijn, tenzij je te weinig redacteuren hebt, dan wil ik ook wel redacteur zijn, maar ik denk dat er genoeg animo is :)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)

    Haha oke
    Ik wil wel graag recensent zijn, tenzij je te weinig redacteuren hebt, dan wil ik ook wel redacteur zijn, maar ik denk dat er genoeg animo is :)

    Ik heb nog maar een aanmelding voor redacteur, dus als het daarbij blijft gaat het feestje sowieso niet door. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het een super idee!
    En ik zou zo graag mee schrijven, maar jammer genoeg heb ik het zelf momenteel echt té druk met school, rijlessen en het editen van mijn eigen boek.

    Maar, ik heb altijd wel wat creativiteit te veel, en wil wel helpen moest het nodig zijn!


    soul made of stardust and chaos.

    Cliffordz schreef:
    Ik vind het een super idee!
    En ik zou zo graag mee schrijven, maar jammer genoeg heb ik het zelf momenteel echt té druk met school, rijlessen en het editen van mijn eigen boek.

    Maar, ik heb altijd wel wat creativiteit te veel, en wil wel helpen moest het nodig zijn!

    Als het loop zou je altijd later nog mee kunnen doen, denk ik.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Als het loop zou je altijd later nog mee kunnen doen, denk ik.^^


    Dat ga ik zeker in gedachten houden!
    Ik hou in ieder geval dit topic wel in de gaten :3.


    soul made of stardust and chaos.

    Dit ga ik eventjes MT-en :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Leuk idee hoor!
    Ik kijk nu al uit naar een heel spannend interview


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik vind een super idee !


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Volgens mij begrijpt niet iedereen wat ik met een redacteur zijn bedoel. Het is dus niet de bedoeling dat je zelf allerlei 'artikelen' gaat schrijven (mag wel, maar lijkt me behoorlijk wat werk). Je moet er vooral voor zorgen dat jouw rubriek gevuld wordt.

    Stel dat jij interviews met leden doet, dan bedenk jij dus de vragen en zorg je voor een lopend geheel. Doe jij de fotoreportages dan benader je personen die een meeting hebben georganiseerd. Verzorg je de recensies dan hoef je die niet zelf te schrijven, maar kun je erop toezien dat een van de recensenten dat schrijft etc. Hopelijk maakt dat het iets duidelijker. Je bent niet zozeer een auteur, meer een redacteur: je zorgt dat jouw deel voor de editie is verzorgd en je kan zelf bepalen hoe dat gebeurt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Volgens mij begrijpt niet iedereen wat ik met een redacteur zijn bedoel. Het is dus niet de bedoeling dat je zelf allerlei 'artikelen' gaat schrijven (mag wel, maar lijkt me behoorlijk wat werk). Je moet er vooral voor zorgen dat jouw rubriek gevuld wordt.

    Stel dat jij interviews met leden doet, dan bedenk jij dus de vragen en zorg je voor een lopend geheel. Doe jij de fotoreportages dan benader je personen die een meeting hebben georganiseerd. Verzorg je de recensies dan hoef je die niet zelf te schrijven, maar kun je erop toezien dat een van de recensenten dat schrijft etc. Hopelijk maakt dat het iets duidelijker. Je bent niet zozeer een auteur, meer een redacteur: je zorgt dat jouw deel voor de editie is verzorgd en je kan zelf bepalen hoe dat gebeurt.



    Ik zou dat even in de beginpost zeggen, want niet veel mensen lezen alle pagina's van een topic voor dat ze reageren :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)


    Ik zou dat even in de beginpost zeggen, want niet veel mensen lezen alle pagina's van een topic voor dat ze reageren :')


    Goed punt.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik snap nog steeds niet wat redacteur nu helemaal inhoudt...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    Ik snap nog steeds niet wat redacteur nu helemaal inhoudt...

    Wat denk je dat het inhoudt? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat ik me wel wil aanmelden voor redacteur. Tis alleen even zien of ik dr zo tijd voor heb een pb te sturem erover, of dat ik dat morgen doe. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bij die PB eh, moet je dus drie pagina's beschrijven. Maar heeft iedere pagina één onderwerp (interviews, of schrijftips en bijv een andere pagina dan met een verhaal dat gepromoot word) of is dr een bepaalde hoeveelheid onderwerpen dat op één pagina moet, of ben je er in je aanmelding vrij in dat te beslissen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •