• Hoi hoi,
    Ik had een idee dat anderen vast ook al eens hebben gehad, maar dat volgens mij recentelijk niet is uitgevoerd. Ik dacht eraan om een soort Q-magazine te maken: een tijdschrift dus, waarbij de users van Q centraal staan.

    Inmiddels er een team met redacteuren samengesteld. We zijn hard aan het werk om medio november de eerste editie te lanceren. Wat kunnen jullie daarin verwachten?
    - Interviews met leden
    - Interviews met schrijvers die deze maand hun boek op de markt brengen
    - Fotoreportages van meetings
    - Recensies (van stories, boeken, series en films)
    - De betekenis van usernames
    - Schrijftips
    - Columns
    - Een wetenschappelijk artikel
    - En nog veel meer. (:

    Team van recensenten:
    wervelwind
    Fillion
    Rhysre
    Monteriggioni
    Ashallayn

    Denk jij nog een leuke aanvulling op het Q-magazine te hebben, dan kun je altijd contact opnemen met een van de redacteuren: Aserah, AngelFall, Keates, Starlord of Vikings.

    Wil jij geen enkele editie missen? Neem dan een abonnement!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 12:37 ]

    Wat vind je van bovenstaand idee?

    63.1% (53 stemmen)
     
    Ik zou het wel willen lezen!

    25.0% (21 stemmen)
     
    Ik zou wel willen helpen!

    8.3% (7 stemmen)
     
    Ik vind het maar niks.

    3.6% (3 stemmen)
     
    Ik heb er geen mening over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Keates schreef:
    Bij die PB eh, moet je dus drie pagina's beschrijven. Maar heeft iedere pagina één onderwerp (interviews, of schrijftips en bijv een andere pagina dan met een verhaal dat gepromoot word) of is dr een bepaalde hoeveelheid onderwerpen dat op één pagina moet, of ben je er in je aanmelding vrij in dat te beslissen?

    Je bent er helemaal vrij in. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Je bent er helemaal vrij in. (:


    Ah, okidoki. Thanks! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pft, ik twijfel... Enerzijds lijkt het me heel leuk, anderzijds weet ik niet of ik er zo goed in ben... Al heb ik geen specifieke reden voor waarom niet. :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    MT

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 22:17 ]

    Ik weet niet ik wil graag schrijven, maar achter mensen aanzitten zodat ze schrijven....dat doe ik al genoeg met mijn co's.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik weet niet ik wil graag schrijven, maar achter mensen aanzitten zodat ze schrijven....dat doe ik al genoeg met mijn co's.:')

    Haha, nou ja, dat vind ik toch wel wat anders. :'D
    Maar het is natuurlijk aan jou.^^

    Homura schreef:
    Pft, ik twijfel... Enerzijds lijkt het me heel leuk, anderzijds weet ik niet of ik er zo goed in ben... Al heb ik geen specifieke reden voor waarom niet. :')


    Je kunt het altijd proberen, toch? (:
    Het lijkt mij niet heel ingewikkeld, tenzij je niet zoveel zelfdiscipline hebt om er met enige regelmaat aan te werken. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil misschien wel helpen met een maandelijkse column ofzo. Al ben ik niet de beste schrijfster.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk dat je het in beginsel ook echt heel compact moet houden, kleine rubriekjes, zodat het leuk is om te lezen en mensen ook zin en tijd hebben om er mee bezig te gaan. Niet dat het steeds een groot obstakel gaat worden om weer iets nieuws te schrijven, ik denk namelijk dat veel mensen wel willen helpen maar daarbij ook denken dat het redelijk intensief is. Zogauw het iets populairder wordt, kan je al snel groter maken en meer mensen bezig laten gaan.

    Dat is het in mijn optiek (A)


    Idee, mocht je nog een opvulling zoeken:
    Een soort doorgeefrubriek. Wie mee wil doen, kan zich aanmelden en dan heb je dus een lijstje met namen. Iedere uitgave schrijft een ander persoon een artikel over wat hem/haar leuk lijkt (complete vrijheid), en bij de volgende uitgave gaat het naar iemand anders. Als iemand ontdekt dat het schrijven echt iets voor hem/haar is, dan kan hij/zij zich altijd nog aanbieden voor meer.
    Ik hou wel van een hoge participatie


    Sarah = ongewoon sexy

    Origen schreef:
    Ik wil misschien wel helpen met een maandelijkse column ofzo. Al ben ik niet de beste schrijfster.

    Ik denk dat het leuk is als daar iedere maand een ander voor is, maar het zou geweldig zijn als jij de eerste wilt zijn? :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik denk dat je het in beginsel ook echt heel compact moet houden, kleine rubriekjes, zodat het leuk is om te lezen en mensen ook zin en tijd hebben om er mee bezig te gaan. Niet dat het steeds een groot obstakel gaat worden om weer iets nieuws te schrijven, ik denk namelijk dat veel mensen wel willen helpen maar daarbij ook denken dat het redelijk intensief is. Zogauw het iets populairder wordt, kan je al snel groter maken en meer mensen bezig laten gaan.

    Dat is het in mijn optiek (A)


    Idee, mocht je nog een opvulling zoeken:
    Een soort doorgeefrubriek. Wie mee wil doen, kan zich aanmelden en dan heb je dus een lijstje met namen. Iedere uitgave schrijft een ander persoon een artikel over wat hem/haar leuk lijkt (complete vrijheid), en bij de volgende uitgave gaat het naar iemand anders. Als iemand ontdekt dat het schrijven echt iets voor hem/haar is, dan kan hij/zij zich altijd nog aanbieden voor meer.
    Ik hou wel van een hoge participatie


    Dat is ook zeker waar, bedankt voor de tip en het idee (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Ik denk dat het leuk is als daar iedere maand een ander voor is, maar het zou geweldig zijn als jij de eerste wilt zijn? :3
    Sure, als niemand anders het wilt doen natuurlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil ook altijd helpen met de opbouw van de story als dat nodig is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil graag stukjes schrijven als je daar iemand voor zoekt nog.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik wil graag stukjes schrijven als je daar iemand voor zoekt nog.(:

    Aan wat voor stukjes zit je dan te denken? ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Aan wat voor stukjes zit je dan te denken? ;)


    Sorry ik had je eerder bericht niet gezien. Nou ja ik heb binnenkort een sinterklaas meeting dus daar zou ik al over kunnen schrijven bijvoorbeeld. En voor de rest, anything wat al is genoemd?:'D


    You were born original, don't die as a copy.