• Hoi hoi,
    Ik had een idee dat anderen vast ook al eens hebben gehad, maar dat volgens mij recentelijk niet is uitgevoerd. Ik dacht eraan om een soort Q-magazine te maken: een tijdschrift dus, waarbij de users van Q centraal staan.

    Inmiddels er een team met redacteuren samengesteld. We zijn hard aan het werk om medio november de eerste editie te lanceren. Wat kunnen jullie daarin verwachten?
    - Interviews met leden
    - Interviews met schrijvers die deze maand hun boek op de markt brengen
    - Fotoreportages van meetings
    - Recensies (van stories, boeken, series en films)
    - De betekenis van usernames
    - Schrijftips
    - Columns
    - Een wetenschappelijk artikel
    - En nog veel meer. (:

    Team van recensenten:
    wervelwind
    Fillion
    Rhysre
    Monteriggioni
    Ashallayn

    Denk jij nog een leuke aanvulling op het Q-magazine te hebben, dan kun je altijd contact opnemen met een van de redacteuren: Aserah, AngelFall, Keates, Starlord of Vikings.

    Wil jij geen enkele editie missen? Neem dan een abonnement!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 12:37 ]

    Wat vind je van bovenstaand idee?

    63.1% (53 stemmen)
     
    Ik zou het wel willen lezen!

    25.0% (21 stemmen)
     
    Ik zou wel willen helpen!

    8.3% (7 stemmen)
     
    Ik vind het maar niks.

    3.6% (3 stemmen)
     
    Ik heb er geen mening over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    wervelwind schreef:
    (...)

    Voor redacteur te zijn ga ik het te druk hebben, maar ik wil wel graag op een andere manier helpen. Zoals ideeën geven en eventueel recensies schrijven of iets dergelijk (:

    Een vaste persoon die recensies schrijft zou altijd fijn zijn, natuurlijk. (:
    En ideëen zijn altijd welkom.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou het geweldig vinden om de recensies te schrijven. Misschien kan dit met meerdere? Het idee van de gast-columnwriter is ook interessant.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Woow wat een superleuk idee!!
    Het is mij alleen niet helemaal duidelijk, wat moet je als redacteur allemaal doen?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het klinkt nu cool, maar zoals al eerder gezegd is, was dit er vroeger ook al een paar keer en zijn ze gauw weer gestopt, plus er is de nieuwsbrief en die vind ik al goed genoeg. Sorry.
    Als jullie dit willen doen, is dit fantastisch, heel veel succes, maar ik denk niet dat ik het ga lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk idee, en het is inderdaad al vaker voorgesteld. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Patholoog schreef:
    Het klinkt nu cool, maar zoals al eerder gezegd is, was dit er vroeger ook al een paar keer en zijn ze gauw weer gestopt, plus er is de nieuwsbrief en die vind ik al goed genoeg. Sorry.
    Als jullie dit willen doen, is dit fantastisch, heel veel succes, maar ik denk niet dat ik het ga lezen.


    Als er genoeg enthousiaste redacteurs zijn moet het toch lukken?
    Ik heb er vertrouwen in, haha (typing)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vind dit echt een superleuk idee! Ik heb zelf geen tijd om te helpen, helaas, maar ik zou het zeker volgen! (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Patholoog schreef:
    Het klinkt nu cool, maar zoals al eerder gezegd is, was dit er vroeger ook al een paar keer en zijn ze gauw weer gestopt, plus er is de nieuwsbrief en die vind ik al goed genoeg. Sorry.
    Als jullie dit willen doen, is dit fantastisch, heel veel succes, maar ik denk niet dat ik het ga lezen.

    Als je genoeg hebt aan de nieuwsbrief moet je je vooral niet verplicht voelen om een magazine te lezen. Het is uiteraard bedoeld voor de mensen die het leuk vinden. (:

    Ashallayn schreef:
    Woow wat een superleuk idee!!
    Het is mij alleen niet helemaal duidelijk, wat moet je als redacteur allemaal doen?

    Zorgen dat een bepaald deel van het magazine wordt ingevuld. Je hoeft niet zelf artikelen te gaan schrijven, maar je moet wel de interviewvragen opstellen en mensen zoeken die geïntervieuwd willen worden. Ook is het de bedoeling dat je van het antwoord een mooie lopende tekst maakt, mocht dat er nog niet zijn.^^

    Fillion schreef:
    Ik zou het geweldig vinden om de recensies te schrijven. Misschien kan dit met meerdere? Het idee van de gast-columnwriter is ook interessant.

    Een gast-columnwriter vind ik sowieso leuk. In principe kunnen er gewoon meerdere recensenten zijn, die hun recensies kunnen aanleveren.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gayle schreef:
    Het is een heel leuk idee en al een paar keer eerder uitgevoerd. Helaas stoppen ze er altijd mee na de eerste uitgave.

    + Daardoor heb ik ook er geen vertrouwen meer zo in dat het echt door wordt gezet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou eventueel ook wel recensies willen schrijven ^^
    Misschien is een anders leuk ding iets van "what's in your bag?"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    Ik zou eventueel ook wel recensies willen schrijven ^^
    Misschien is een anders leuk ding iets van "what's in your bag?"

    Houdt dat in dat users vertellen wat er in hun tas zitten? Ik ken het niet, haha. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb mensen die recensent willen worden even in de beginpost gezet (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou graag willen helpen! Ook wel als recensent c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zorgen dat een bepaald deel van het magazine wordt ingevuld. Je hoeft niet zelf artikelen te gaan schrijven, maar je moet wel de interviewvragen opstellen en mensen zoeken die geïntervieuwd willen worden. Ook is het de bedoeling dat je van het antwoord een mooie lopende tekst maakt, mocht dat er nog niet zijn.^^/quote]
    *Interview is zonder u XD
    En wat voor interviews dan? (haha volgens mij ben ik een beetje irritant :') )


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Als recensent, ga je dan/is het de bedoeling dat je dan vooral uitgegeven boeken/films gaat recenseren, of ook story's hier op Q?
    En mag je zelf weten welke of...?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.