• Hoi hoi,
    Ik had een idee dat anderen vast ook al eens hebben gehad, maar dat volgens mij recentelijk niet is uitgevoerd. Ik dacht eraan om een soort Q-magazine te maken: een tijdschrift dus, waarbij de users van Q centraal staan.

    Inmiddels er een team met redacteuren samengesteld. We zijn hard aan het werk om medio november de eerste editie te lanceren. Wat kunnen jullie daarin verwachten?
    - Interviews met leden
    - Interviews met schrijvers die deze maand hun boek op de markt brengen
    - Fotoreportages van meetings
    - Recensies (van stories, boeken, series en films)
    - De betekenis van usernames
    - Schrijftips
    - Columns
    - Een wetenschappelijk artikel
    - En nog veel meer. (:

    Team van recensenten:
    wervelwind
    Fillion
    Rhysre
    Monteriggioni
    Ashallayn

    Denk jij nog een leuke aanvulling op het Q-magazine te hebben, dan kun je altijd contact opnemen met een van de redacteuren: Aserah, AngelFall, Keates, Starlord of Vikings.

    Wil jij geen enkele editie missen? Neem dan een abonnement!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 12:37 ]

    Wat vind je van bovenstaand idee?

    63.1% (53 stemmen)
     
    Ik zou het wel willen lezen!

    25.0% (21 stemmen)
     
    Ik zou wel willen helpen!

    8.3% (7 stemmen)
     
    Ik vind het maar niks.

    3.6% (3 stemmen)
     
    Ik heb er geen mening over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Houdt dat in dat users vertellen wat er in hun tas zitten? Ik ken het niet, haha. c;


    Dat is dit :Y)
    Ik vind het zelf vaak wel interessant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fillion met dubbel L.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Want, als je zelf mag kiezen wat je recenseert, (film, boek of story maakt me niet zoveel uit) Dan wil ik ook graag recensent zijn ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dat lijkt me een heel leuk idee! Ik wil ook altijd wel helpen, maar recensies schrijven kan ik echt niet goed. (:


    What would Emma do?

    Ik vind het een super idee! Maar inderdaad, het rooft heel wat tijd, dus ik ga er zelf niet aan mee doen, maar ik ga wel supporten!! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind dit echt een supergaaf idee, als het online is ga ik het zeker lezen! Meedoen gaat niet lukken want heb al genoeg deadlines voor de schoolkrant, maar het is wel een super idee ook al is het al vaker voorgesteld


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Idk. Ik heb dat ooit ook al gedaan en het commeentaar was dat t op nieuwbrief leek.


    -

    Leuk idee!


    Queer zijn is gewoon alles

    Super idee! Het is vaker geopperd, maar dat werd vaak verworpen. Ik doe een studie waar ik vaak leer schrijven op alle vakgebieden en ik zou graag helpen. Ik kan alles wel schrijven (interviews, recensies, columns, nieuws, etc), dus dat maakt me niet uit.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 22:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik stel voor dat jullie me tot woensdagavond een PBtje kunnen sturen als jullie mij willen helpen bij de redactie. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als recencenten ook?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dat klinkt als een tof idee! Ik ga het sowieso volgen (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het wel een leuk idee, en ook niet helemaal hetzelfde als de nieuwsbrief. Er komen ook genoeg dingen aan bod die je niet in de nieuwsbrief kunt vinden. Een leuk initiatief. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ashallayn schreef:
    Als recencenten ook?

    Nee (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga mezelf toch niet opgeven als redacteur, maar ik wil het zeker volgen! Het klinkt echt heel interessant. (:


    What would Emma do?