• Hoi hoi,
    Ik had een idee dat anderen vast ook al eens hebben gehad, maar dat volgens mij recentelijk niet is uitgevoerd. Ik dacht eraan om een soort Q-magazine te maken: een tijdschrift dus, waarbij de users van Q centraal staan.

    Inmiddels er een team met redacteuren samengesteld. We zijn hard aan het werk om medio november de eerste editie te lanceren. Wat kunnen jullie daarin verwachten?
    - Interviews met leden
    - Interviews met schrijvers die deze maand hun boek op de markt brengen
    - Fotoreportages van meetings
    - Recensies (van stories, boeken, series en films)
    - De betekenis van usernames
    - Schrijftips
    - Columns
    - Een wetenschappelijk artikel
    - En nog veel meer. (:

    Team van recensenten:
    wervelwind
    Fillion
    Rhysre
    Monteriggioni
    Ashallayn

    Denk jij nog een leuke aanvulling op het Q-magazine te hebben, dan kun je altijd contact opnemen met een van de redacteuren: Aserah, AngelFall, Keates, Starlord of Vikings.

    Wil jij geen enkele editie missen? Neem dan een abonnement!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 12:37 ]

    Wat vind je van bovenstaand idee?

    63.1% (53 stemmen)
     
    Ik zou het wel willen lezen!

    25.0% (21 stemmen)
     
    Ik zou wel willen helpen!

    8.3% (7 stemmen)
     
    Ik vind het maar niks.

    3.6% (3 stemmen)
     
    Ik heb er geen mening over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    (...)

    Sorry ik had je eerder bericht niet gezien. Nou ja ik heb binnenkort een sinterklaas meeting dus daar zou ik al over kunnen schrijven bijvoorbeeld. En voor de rest, anything wat al is genoemd?:'D

    Dat wilde ik sowieso aan je vragen om daar iets over te schrijven na afloop. :')
    Maar dat is natuurlijk voor één keertje, de maand erna is een ander die een meeting heeft georganiseerd aan de beurt. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit vind ik echt een gaaf idee. Ik zou geen redacteur willen worden - daar heb ik dus te weinig zelfdiscipline voor - maar om af en toe iets te schrijven en in te zenden lijkt me heel leuk.
    Alleen vraag ik me wel af hoe je ervoor wilt zorgen dat er genoeg mensen zijn die iets inleveren, dan zou je al een poule mensen nodig hebben die je berichtjes kunt sturen, anders moet je er óf constant topics voor aan gaan maken óf berichtjes sturen naar random mensen óf blijft het bij een soort vriendenkring van de redacteurs die steeds schrijft omdat het nogal onhandig is om naar willekeurige mensen berichtjes te gaan sturen.


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    Dit vind ik echt een gaaf idee. Ik zou geen redacteur willen worden - daar heb ik dus te weinig zelfdiscipline voor - maar om af en toe iets te schrijven en in te zenden lijkt me heel leuk.
    Alleen vraag ik me wel af hoe je ervoor wilt zorgen dat er genoeg mensen zijn die iets inleveren, dan zou je al een poule mensen nodig hebben die je berichtjes kunt sturen, anders moet je er óf constant topics voor aan gaan maken óf berichtjes sturen naar random mensen óf blijft het bij een soort vriendenkring van de redacteurs die steeds schrijft omdat het nogal onhandig is om naar willekeurige mensen berichtjes te gaan sturen.

    Het is toch vooral de bedoeling dat de redacteurs mensen vragen, doordat ze bijvoorbeeld iets hebben gezien op het forum (meetings, speciale gebeurtenissen etc). Voor schrijftips of interviews kunnen ook willekeurige mensen worden benaderd, voor de reviews zal er wel een soort vaste poule zijn en voor gastcolumns zouden mensen zich kunnen opgeven. Het hangt dus een beetje van het onderwerp af. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oke t gaat m voor mij toch niet worden. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    Oke t gaat m voor mij toch niet worden. :/

    Jammer. D:
    Denk je er toch te veel tijd aan kwijt te zijn?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 11:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Jammer. D:
    Denk je er toch te veel tijd aan kwijt te zijn?


    Naja, ik zou heel graag dan de interviews willen doen - als ik zou mogen kiezen, haha, maar de rest lijkt me ook geweldig-, en op zich denk ik er wel tijd voor te hebben. Maar ik merk nu al een hele week dat er iedere dag wel iets op mijn pad komt waardoor ik niet achter de laptop kan en ik denk dat dat niet zo handig is hier voor. :/ buh :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Naja, ik zou heel graag dan de interviews willen doen - als ik zou mogen kiezen, haha, maar de rest lijkt me ook geweldig-, en op zich denk ik er wel tijd voor te hebben. Maar ik merk nu al een hele week dat er iedere dag wel iets op mijn pad komt waardoor ik niet achter de laptop kan en ik denk dat dat niet zo handig is hier voor. :/ buh :c

    Nou ja, je hebt straks wel een maand de tijd om één of twee interviews af te nemen, hè? Misschien scheelt dat?
    Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoeveel tijd het werkelijk gaat kosten, maar het is gewoon fijn als iemand zo'n half uur in de week zou weten vrij te maken. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Nou ja, je hebt straks wel een maand de tijd om één of twee interviews af te nemen, hè? Misschien scheelt dat?
    Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoeveel tijd het werkelijk gaat kosten, maar het is gewoon fijn als iemand zo'n half uur in de week zou weten vrij te maken. ;p


    Hmm, als je het zo stelt klinkt het inderdaad niet zo veel. En ik zou het wel heel leuk vinden...
    Maar ik moet toch echt even zien of ik tijd heb om dan die aanmeldPB te sturen. Tot wanneer kan men zich ervoor aanmelden?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Hmm, als je het zo stelt klinkt het inderdaad niet zo veel. En ik zou het wel heel leuk vinden...
    Maar ik moet toch echt even zien of ik tijd heb om dan die aanmeldPB te sturen. Tot wanneer kan men zich ervoor aanmelden?

    In principe tot morgen, maar als je dat niet red dan mag het ook wel wat later. (:
    Het hoeft niet heel veel te zijn hoor, gewoon wat ideetjes zodat ik een beetje een indruk krijg en zie dat iemand er een klein beetje moeite voor doet ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah, dit vind ik echt een leuk idee Natas c: Als jullie nog hulp nodig hebben, lijkt het mij wel heel vet te helpen.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ah, dit vind ik echt een leuk idee Natas c: Als jullie nog hulp nodig hebben, lijkt het mij wel heel vet te helpen.

    Bedankt! Ik heb nog steeds maar weinig aanmeldingen, dus het zo leuk zijn als je als redacteur kunt en wilt meehelpen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Bedankt! Ik heb nog steeds maar weinig aanmeldingen, dus het zo leuk zijn als je als redacteur kunt en wilt meehelpen. (:


    Key, dan zal ik binnenkort wel even die PB sturen. Misschien een domme vraag, maar zijn die drie pagina's trouwens het hele magazine elke maand of moeten het gewoon random drie pagina's zijn die jij in je eentje zou vullen?


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Key, dan zal ik binnenkort wel even die PB sturen. Misschien een domme vraag, maar zijn die drie pagina's trouwens het hele magazine elke maand of moeten het gewoon random drie pagina's zijn die jij in je eentje zou vullen?

    Gewoon random pagina's. Drie rubrieken noemen en een beetje beschrijven, zeg maar. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Gewoon random pagina's. Drie rubrieken noemen en een beetje beschrijven, zeg maar. (:


    Oké, even inspiratie zoeken dan maar, haha


    Happy Birthday my Potter!

    Vikings schreef:
    (...)
    In principe tot morgen, maar als je dat niet red dan mag het ook wel wat later. (:
    Het hoeft niet heel veel te zijn hoor, gewoon wat ideetjes zodat ik een beetje een indruk krijg en zie dat iemand er een klein beetje moeite voor doet ;)


    Ik heb tóch tijd vrij kunnen maken en heb de PB verstuurd! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •