• Hoi hoi,
    Ik had een idee dat anderen vast ook al eens hebben gehad, maar dat volgens mij recentelijk niet is uitgevoerd. Ik dacht eraan om een soort Q-magazine te maken: een tijdschrift dus, waarbij de users van Q centraal staan.

    Inmiddels er een team met redacteuren samengesteld. We zijn hard aan het werk om medio november de eerste editie te lanceren. Wat kunnen jullie daarin verwachten?
    - Interviews met leden
    - Interviews met schrijvers die deze maand hun boek op de markt brengen
    - Fotoreportages van meetings
    - Recensies (van stories, boeken, series en films)
    - De betekenis van usernames
    - Schrijftips
    - Columns
    - Een wetenschappelijk artikel
    - En nog veel meer. (:

    Team van recensenten:
    wervelwind
    Fillion
    Rhysre
    Monteriggioni
    Ashallayn

    Denk jij nog een leuke aanvulling op het Q-magazine te hebben, dan kun je altijd contact opnemen met een van de redacteuren: Aserah, AngelFall, Keates, Starlord of Vikings.

    Wil jij geen enkele editie missen? Neem dan een abonnement!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 12:37 ]

    Wat vind je van bovenstaand idee?

    63.1% (53 stemmen)
     
    Ik zou het wel willen lezen!

    25.0% (21 stemmen)
     
    Ik zou wel willen helpen!

    8.3% (7 stemmen)
     
    Ik vind het maar niks.

    3.6% (3 stemmen)
     
    Ik heb er geen mening over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb mijn inzending ook verstuurd. I hope you like it *insert monkey smiley with hands for eyes*


    Happy Birthday my Potter!

    Is er nog ergens hulp voor nodig?


    16 - 09 - '17

    Aanmeldingen voor redacteurs zijn nog steeds erg welkom! (:
    Opgeven kan tot morgenavond.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Okay, ik zal erover nadenken.


    16 - 09 - '17

    Het lijkt me leuk om redacteur te worden, maar ik weet niet of ik er tijd voor heb. Ik kan het niet zo heel goed inschatten, ben ik bang... (en dan komt er nog bij dat de deadline vanavond is en ik nooit kan beslissen)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Het lijkt me leuk om redacteur te worden, maar ik weet niet of ik er tijd voor heb. Ik kan het niet zo heel goed inschatten, ben ik bang... (en dan komt er nog bij dat de deadline vanavond is en ik nooit kan beslissen)

    Als het je echt leuk lijkt, maar je meer tijd nodig hebt om erover na te denken kunnen we altijd kijken of we na de eerste editie nog een extra persoon kunnen gebruiken? Dan kunnen we ook iets meer zeggen over de tijd die we eraan kwijt zijn. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Als het je echt leuk lijkt, maar je meer tijd nodig hebt om erover na te denken kunnen we altijd kijken of we na de eerste editie nog een extra persoon kunnen gebruiken? Dan kunnen we ook iets meer zeggen over de tijd die we eraan kwijt zijn. (:


    Klinkt goed!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb helemaal geen tijd gehad om nog wat in te zenden, en denk dat de taak van redacteur ook niet helemaal voor mij is weggelegd. Wanneer ik eraan denk, krijg ik al het gevoel van "wat moet ik ermee, hoe kan ik dit uitwerken, mensen benaderen? Aaahh!" Er zijn vast mensen die dit veel beter kunnen dan ik x)

    Hoe dan ook, het lijkt mij wel leuk om er bijvoorbeeld ook telkens een stripje of mop in te doen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 21:48 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    Ik heb helemaal geen tijd gehad om nog wat in te zenden, en denk dat de taak van redacteur ook niet helemaal voor mij is weggelegd. Wanneer ik eraan denk, krijg ik al het gevoel van "wat moet ik ermee, hoe kan ik dit uitwerken, mensen benaderen? Aaahh!" Er zijn vast mensen die dit veel beter kunnen dan ik x)

    Hoe dan ook, het lijkt mij wel leuk om er bijvoorbeeld ook telkens een stripje of mop in te doen.


    Een stripje of mopje is altijd leuk! Die mag je altijd aanleveren (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh awesome! Als het kan wil ik wel recensies schrijven! O nee wacht. School.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 1:01 ]


    Our brains are sick, but that's okay.

    Oef, ik zie net dat de deadline voor het opgeven gisterenavond was. Jammer. :\ Heb je genoeg mensen kunnen vinden?


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Oef, ik zie net dat de deadline voor het opgeven gisterenavond was. Jammer. :\ Heb je genoeg mensen kunnen vinden?

    Ik neem het niet héél nauw met de deadline, hoor. (:
    We hebben nu een team van vijf, dus een extra persoon zou op zich welkom zijn. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil ook wel graag recensent zijn ^^
    Redacteur wordt hem niet :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    Ik wil ook wel graag recensent zijn ^^
    Redacteur wordt hem niet :')

    Je staat erbij. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor wie er geen enkele Q-magazine editie wil missen, klik hier!


    Every villain is a hero in his own mind.