• Ik zie dit steeds vaker op internet, net zoals net op 9gag. 'I'm 15 and 165' en dan dacht ze dat ze klein was. Ik ben 1,55 en ik ben 20, wat eigenlijk betekend dat ik niet meer zal groeien. Ik kan me er dan ook mateloos aan ergeren als mensen boven de 1,65 zeggen dat ze klein zijn.
    Dus, wie van jullie is ook klein volgens mijn definitie? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *steekt hand op*
    Ik ken genoeg mensen die groter zijn en dan krijg ik vaak 'Kleintje!' te horen, met een lachje er bij. Het stoort me niet dat ze dat zeggen, maar na een tijd gaat het me echt wel irriteren. Alsof ik echt de enige ben die nog geen 1.60m is. En alsof zij zoveel groter zijn, puh! xp


    16 - 09 - '17

    Ik ben 1,62 m en naast vrienden die allemaal rond de 1.70/1.80 zijn voel ik me inderdaad hartstikke klein. Maar ik vind klein zijn helemaal niet erg.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha, ik heb het juist andersom. Ik ben 1,85 en ik erger me er echt aan als mensen van 1,75 zeggen dat ze te lang zijn.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ben net 1,60 meter en bijna iedereen die ik ken is een kop groter dan mij :')

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 22:49 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben 1.70 en ik voel me enorm lang, wat in Nederland eigenlijk helemaal niet zo lang is.


    I am an idiot, I move.

    Sphericity schreef:
    Ik ben 1.70 en ik voel me enorm lang, wat in Nederland eigenlijk helemaal niet zo lang is.

    Volgens mij is de gemiddelde lengte van een vrouw zelfs 1,71 meter.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Volgens mij is de gemiddelde lengte van een vrouw zelfs 1,71 meter.


    1,68.

    Ik ben 1,68 en Mitchell zegt altijd dat ik klein ben, wat ik erg vervelend vind, haha. Eigenlijk heb ik een heel normale lengte en ik voel me nooit klein of groot.


    Your make-up is terrible

    Ik ben 1.57 en vind het best wel irritant, omdat, geloof ik, mede daardoor mensen mij ook jonger schatten..
    En ja, ik krijg wel eens vaker "kleintje" te horen :/


    Stenenlikker

    Ik ben 1,80 en ik vond dat eerst echt heel vervelend, omdat toch wel veel andere vrouwen kleiner zijn. Mijn moeder is echter nog langer, zij heeft moeite met het vinden van o.a. kleding, schoenen en ze torent altijd overal bovenuit. Daarom vind ik dat ik niet mag klagen, ik ben tenminste kleiner dan de meeste mannen. De vrouwen vinden me lang, de mannen vinden me klein. Ik vind het prima zo, trots op mijn lange benen! :Y)


    everything, in time

    Ik ben 1,63 en 14 jaartjes oud en eerlijk gezegd, ik voel me niet heel erg klein. Nou ben ik dan wel weer de kleinste van de vriendengroep, mijn klas en vast kleiner dan veel meer mensen die ik ken. :'D

    Ik heb trouwens wel maar 41 schoenen, dus die zijn wel weer groot. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 23:02 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik ben 1m62,5 en erger me er ook aan als anderen die groter dan me zijn, zeggen dat ze klein zijn. Het gemiddelde (in BE) is ook niet veel groter dan mij. Vroeger was ik altijd wel de op een na kleinste van de klas, maar nu merk ik dat velen van mijn leeftijd of ouder niet veel groter of even groot zijn. En sommigen kleiner zelfs.


    Ik wil een tuin vol egels

    ik ben 1,58m en 19 jaar.

    Meraki schreef:
    Ik ben 1,80 en ik vond dat eerst echt heel vervelend, omdat toch wel veel andere vrouwen kleiner zijn. Mijn moeder is echter nog langer, zij heeft moeite met het vinden van o.a. kleding, schoenen en ze torent altijd overal bovenuit. Daarom vind ik dat ik niet mag klagen, ik ben tenminste kleiner dan de meeste mannen. De vrouwen vinden me lang, de mannen vinden me klein. Ik vind het prima zo, trots op mijn lange benen! :Y)

    Ben jij langer dan ik ben o-o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb een gemiddelde lengte, maar ik krijg het toch voor elkaar om mij voornamelijk in gezelschap van grotere mensen te bevinden, waardoor ik mij soms wel wat aan de kleine kant voel. Vooral op de kermis was het erg dit jaar :') Eigenlijk is klein ook heel subjectief, want het ligt maar net aan de lengte van iedereen in je omgeving. In sommige landen zou ik mij waarschijnlijk reusachtig voelen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Vedder schreef:
    (...)
    Ben jij langer dan ik ben o-o


    Blijkbaar! Hoe lang ben jij dan? Ik dacht dat ik 1,76 was, maar mijn vriend heeft me gemeten en ik blijk langer (cat).


    everything, in time