• Ik zie dit steeds vaker op internet, net zoals net op 9gag. 'I'm 15 and 165' en dan dacht ze dat ze klein was. Ik ben 1,55 en ik ben 20, wat eigenlijk betekend dat ik niet meer zal groeien. Ik kan me er dan ook mateloos aan ergeren als mensen boven de 1,65 zeggen dat ze klein zijn.
    Dus, wie van jullie is ook klein volgens mijn definitie? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    1.60 hier. Bij ons wordt er gezegd; Liever ne kleine plezanten dan e groten ambetanten. Soms wordt het ook wel omgewisseld, though. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik win met 2 cm! :Y)

    Maar jij hoort klein en schattig te zijn. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha je bent een paar centimeter langer dan m'n moeder. Ik ben 1,73, wat lang is voor Filipijnse begrippen maar niet voor Nederlandse.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vedder schreef:
    (...)
    Maar jij hoort klein en schattig te zijn. :c


    Ik ben nog steeds goddamn cute!:9~


    everything, in time

    Ik niet, ik weet het niet precies, maar ik heb een gemiddelde lengte denk ik. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb denk ik wel een gemiddelde lengte voor een dertien bijna veertienjarige, ik ben namelijk 1.65,5 cm


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb eigenlijk het omgekeerde. Ik ben zelf 1.79 en kan me echt ergeren aan mensen van 1.70 die zichzelf extreem lang vinden.


    -

    Een vriendin van mij is 23 en maar 1.49.. geen idee wat je me deze info moet, maar misschien voel je je dan minder klein.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 8:59 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik ben nog steeds goddamn cute!:9~

    True that, Lenalief.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben 1.57 en groeien ga ik ook niet meer. Ik weet wat je voelt. Ik kan mezelf daar ook mateloos aan irriteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben 1.80, en ik zou graag wat kleiner willen zijn. Naar mijn ervaring vind iedereen zichzelf te klein of te groot.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben 1,72 maar heb veel mannelijke vrienden die een kop boven me uitsteken :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ledecky schreef:
    1.65 en ik vind het goed zo. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    1.een gat in de zestig en ik ben daar heel blij mee.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben zelf ook redelijk klein vind ik ik ben 21 en ben 1,65 af en toe is het best frustrerend xd/


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.