• Ik zie dit steeds vaker op internet, net zoals net op 9gag. 'I'm 15 and 165' en dan dacht ze dat ze klein was. Ik ben 1,55 en ik ben 20, wat eigenlijk betekend dat ik niet meer zal groeien. Ik kan me er dan ook mateloos aan ergeren als mensen boven de 1,65 zeggen dat ze klein zijn.
    Dus, wie van jullie is ook klein volgens mijn definitie? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Onder de 1.60-1.65 ben je vanuit mij gezien wel redelijk klein (aangezien ik 1,75 ben (niet dat dat heel lang is (maar in verhouding tot kleine mensen dan weer wel een beetje (laat maar :P ))))


    ©1998

    1.71m hier en ik vind mezelf klein. Sorry. :'D
    Komt dr van als zowat iedereen waar je mee om gaat groter is, oke. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    1.71m hier en ik vind mezelf klein. Sorry. :'D
    Komt dr van als zowat iedereen waar je mee om gaat groter is, oke. xd


    :O Je bent bijna een kop groter dan mij dan!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delfino schreef:
    *steekt hand op*
    Ik ken genoeg mensen die groter zijn en dan krijg ik vaak 'Kleintje!' te horen, met een lachje er bij. Het stoort me niet dat ze dat zeggen, maar na een tijd gaat het me echt wel irriteren. Alsof ik echt de enige ben die nog geen 1.60m is. En alsof zij zoveel groter zijn, puh! xp


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Keates schreef:
    1.71m hier en ik vind mezelf klein. Sorry. :'D
    Komt dr van als zowat iedereen waar je mee om gaat groter is, oke. xd


    De gemiddelde lengte in Nederland is 1.70 --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    De gemiddelde lengte in Nederland is 1.70 --'


    Dus? Kan ik me toch nog ook wel klein voelen? :')


    @Manon
    I knooow. And you know because we've already met! Soooryyyy x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Dus? Kan ik me toch nog ook wel klein voelen? :')


    @Manon
    I knooow. And you know because we've already met! Soooryyyy x)


    Hehe. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Keates schreef:
    (...)

    Dus? Kan ik me toch nog ook wel klein voelen? :')


    @Manon
    I knooow. And you know because we've already met! Soooryyyy x)


    Kan. Maar ik vind het een beetje vreemd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Kan. Maar ik vind het een beetje vreemd.


    Dat mag je vinden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben 1.70 (misschien 1.71, dat zei een vriendin toen ik m'n ID ging ophalen bij het gemeentehuis en zij ging mee en je kon je daar opmeten en toen was ik blijkbaar 1.71 ofzo), maar de mensen met wie ik omga zijn 1.78 of groter. Op een meisje na, die is 1.57. Ik voel me altijd ontzettend klein als ik bij die mensen sta, en dan kijk ik zo naar dat meisje en dan denk ik "Oh ja, ik ben best groot."

    Ik was van de week bij familie op bezoek in Duitsland, en daar stootte ik mijn hoofd tegen het plafond in hun huis :Y) Toen voelde ik me echt even lang.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het is wél zo dat ik me oncomfortabel voel als ik bijvoorbeeld hakken draag, terwijl ik al 177 ben. Maar dat doe ik bijna nooit, behalve als ik bijvoorbeeld uitga, wat zelden gebeurt. Maar mijn vorige vriend was kleiner dan ik, en ja, gek genoeg (mijn beste vriendin hoor ik al protesteren als ik dit zeg), vind ik het erg als ik langer ben dan een jongen.

    Maar je zult mij niet horen zeggen dat ik te lang ben of zo iets :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik denk dat het er heel erg vanaf hangt met wie je om gaat, of je je klein of groot voelt. Ik ben zelf 1.65 en ik heb vriendinnen die een kop kleiner zijn dan ik ben, daar voel mij niet klein bij, maar als ik naast iemand sta die een kop groter is dan ik ben, dan voel ik mij wel klein.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    1.77 ongeveer. Geen lengte die ik fijn vind althans, want de mensen waarmee ik omga zijn altijd kleiner.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    20 en 1.57 hier! Altijd de kleinste van de klas, zelfs op 1 cm na ^^ It' sweet to be Petite!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    20 en 1.57 hier! Altijd de kleinste van de klas, zelfs op 1 cm na ^^ It' sweet to be Petite!

    Kon ik dat maar zeggen :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.