• Ik zie dit steeds vaker op internet, net zoals net op 9gag. 'I'm 15 and 165' en dan dacht ze dat ze klein was. Ik ben 1,55 en ik ben 20, wat eigenlijk betekend dat ik niet meer zal groeien. Ik kan me er dan ook mateloos aan ergeren als mensen boven de 1,65 zeggen dat ze klein zijn.
    Dus, wie van jullie is ook klein volgens mijn definitie? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het is denk ik heel relatief, soms voel ik mijzelf ook klein :Y)
    Ik ben 1.78, maar soms wordt ik echt omringt door mensen die echt koppen groter zijn dan mij en zelf zie ik nauwelijks dat mensen kleiner zijn dan ik. Denk dat het ook aan je houding ligt, wat dat betreft.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 22:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Nahwwww haha ik heb een oud klasgenoot van 1,60 naast mn broer gezet van 2.09 maar ze kon erom lachen

    Klinkt stom maar met 1.83 m ben ik toch echt de kleinste in huis ahba


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben over het algemeen helemaal niet zo klein met mijn 1 meter 64, maar langs mijn twee broers van beide rond de 2 meter voel ik me toch wel mini. :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ben 1,84 meter en dat vind ik wel prima (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben 1.60 M.

    Ik ben 1,82 en op zich vind ik dat wel prima. Ik kan altijd alles prima zien. Alleen tijdens mijn vakantie in Peru voelde ik me een reus want daar stak ik met kop en schouders boven alle mannen uit (laat staan de vrouwen). :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben 1,80 en vind het op zich wel prima. Natuurlijk heb ik best vaak dat ik een kop groter ben dan mijn vrienden, maar dat ben ik inmiddels wel weer gewend.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 11:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben 1.76 en mijn zusje gaat mij binnen een paar maanden inhalen. Dat vind ik niet leuk, want ze hoort mijn kleine zusje te zijn... En ik noemde haar altijd Hobbit en ze heeft me al laten weten dat ze me daar mee terug gaat pakken

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 11:39 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Of ik krimp of iedereen om me heen wordt steeds groter. Vroeger stak ik met mijn 1.78 boven veel mensen uit, maar die tijden zijn voorbij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben 20 en ik ben ongeveer 1.58 meter. Vroeger had ik daar weinig last mee, maar sinds enkele jaren maken vrienden grapjes over mijn lengte. Waarschijnlijk omdat ik idd niet meer groei nu. Dat doet me wel een complex krijgen, ja.. :/
    Voordeel is wel, ik heb bij veel kledingstukken een S, maar ik zie er ook wel snel dik uit als ik iets bijkom. Ik heb schoenmaat 35-36, wat een hel is, want 35 bestaat niet in vrouwenschoenen.
    En nja, ik zit op kot (kamers) en ik kan nergens aan. In mijn lavabospiegel kan ik enkel mijn voorhoofd zien, ik kan door mijn kijkgaatje in de deur niet zien wie er aanklopt want het is te hoog en ik moet in de gemeenschappelijke keuken aan iedereen vragen of ze een kastje dat laag genoeg is, aan mij willen geven, which seems to be a big issue.

    Nee serieus, ik heb afgelopen week nog zo'n situatie gehad in de keuken met een meisje dat meer dan een kop groter is dan mij. Ik vroeg of ik eventueel haar kastje beneden mocht overnemen en dan kreeg zij mijn (groter) kastje boven.
    Maar oh nee, dat wou ze niet, want dan zouden al haar spullen te diep in de kast liggen en dat zou lastig zijn. Ehm, hallo? Ik kan helemaal nog niet aan dat kastje, dus kan je alsjeblieft even solidair zijn?


    Let the Night embrace you

    Ik ben dan wel klein, ja. Ik ben 14 jaar en 1.60.
    In mijn klas ben ik ook best wel klein; de één na kleinste :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ben een van die irritante mensen, haha c'x sorry alvast.. Ik ben namelijk 1,70 en ik voel me altijd groot bij meisjes van mijn leeftijd of ouder.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Er staat in mijn paspoort dat ik 1,71 ben, maar ik denk dat ik wel wat langer ben en ik voel me toch vaak klein . Het is 1 van mijn grootste onzekerheden en ik baal er echt van.
    Ik was gister bij mijn zus in haar studentenhuis en al haar huisgenoten zijn heel lang, dus ik voelde me echt het kleine zusje.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben 1.80 m, maar thuis ben ik nog steeds het ukkie. (cat) De op één na kleinste is mijn moeder van 1.95 m en de rest is allemaal boven de twee meter.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.