• Ik zie dit steeds vaker op internet, net zoals net op 9gag. 'I'm 15 and 165' en dan dacht ze dat ze klein was. Ik ben 1,55 en ik ben 20, wat eigenlijk betekend dat ik niet meer zal groeien. Ik kan me er dan ook mateloos aan ergeren als mensen boven de 1,65 zeggen dat ze klein zijn.
    Dus, wie van jullie is ook klein volgens mijn definitie? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Coliver schreef:
    Haha, ik heb het juist andersom. Ik ben 1,85 en ik erger me er echt aan als mensen van 1,75 zeggen dat ze te lang zijn.


    Precies dit. :Y)


    The truth is out there.

    Ik ben zo rond de 1,65 en 16 jaar, maar ik heb veel vrienden van 1,90 of langer dus in die situaties voel ik me redelijk klein, maar 'gelukkig' heb ik ook vriendinnen van 1,58z


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    'Klein' is altijd relatief. Voor een kleuter lijk je nog steeds hartstikke lang :Y)
    Ik ben zelf 1,72m, rond het gemiddelde van een Nederlandse vrouw dus, maar ik kom uit een familie van allemaal hele lange mensen waarvan ik een van de kleinsten ben, dus wordt ik door hen nog wel eens klein genoemd, waarop ik me dan verdedig met: 'Ik ben 1,72 dat is helemaal niet klein.' :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben de kleinste van mijn vriendengroep maar ik ben niet klein: 173CM. Ik ben ook niet lang, gewoon gemiddeld. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Meraki schreef:
    (...)

    Blijkbaar! Hoe lang ben jij dan? Ik dacht dat ik 1,76 was, maar mijn vriend heeft me gemeten en ik blijk langer (cat).

    1.78 ;-;


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik haat het als mensen boven de 1.60 zeggen dat ze klein zijn. Ik zou een moord doen om die lengte te halen.
    Ik ben 20 en 1.53, geen millimeter meer gegroeid vanaf mijn vijftiende. Mijn vrienden hangen allemaal rond de 1.60, dus heel klein voel ik me bij hen niet. Hier in Engeland zijn echter heel veel vrouwen van mijn lengte of zelfs kleiner. Ze vinden mijn lengte hier doodnormaal. Als ik zeg dat ik in Nederland als een probleem gezien werd en medicijnen kreeg, staren ze me met open mond aan. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Lolol, ik ben 1.77 m ofzo. Echt freakin' annoying.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een een vriendengroepje die allemaal boven de 1.80 zijn. Zij noemen mij allemaal kleintje, terwijl ik 1.72 ben. Daar erger ik me soms best aan, aangezien ik helemaal niet zo klein ben vind ik zelf. Maar heb me uiteindelijk maar bij neergelegd.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben 1,80, dus ik krijg juist altijd te horen dat ik zo lang ben. :'D
    Aan de andere kant zijn er ook voldoende mensen die juist nog veel langer zijn dan ik, dus tja. Het is allemaal relatief.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vedder schreef:
    (...)
    1.78 ;-;


    Ik win met 2 cm! :Y)


    everything, in time

    Ik ben rond de 1.68 en 15 jaar oud. Ik vind mijn lengte precies goed dus mij hoor je zeker niet klagen :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    1.65 en ik vind het goed zo. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben 1.52, 13 jaren jong en heb toch echt wel de groeispurten gehad. Ik groei nog wel maar nog heel langzaam.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Erg herkenbaar, inderdaad. Zelf ben ik 1.54 en 19 jaar. Ook al niet meer gegroeid sinds ongeveer de brugklas. Maar ach, het stoort me verder niet dat ik klein ben. Klein maar fijn toch. :Y)


    Alis volat propriis.

    Ik weet niet of het aan de regio ligt maar ik ben 1.70 en bijna alle meiden hier zijn langer dan ik. Klein is relatief he. Snap ook niet wat er zo erg aan is als iemand zich 'onterecht' klein noemt.


    i put the fun in funeral