• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Facilier schreef:
    (...)
    Zal ik je appen, zodat je je misschien wat fijner voelt? <3


    I'd like that. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is weer eens vijf uur en ik ben nogal teleurgesteld in mezelf maar whatever want I'm scREAMING ze zijn VERLOOFD


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom slaap ik altijd zo slecht in de nacht van zondag op maandag? Alsof mijn lichaam ligt te wachten tot mijn wekker gaat of zo. Mijn melatonine werkt ook gewoon niet deze periode. Zo weird...
    En het meest gekke is dat ik ook niet echt moe ben... hmm...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't know how to feel about this.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bwuh, ik wil gewoon dat artikel over die Zwerkbal cup lezen :c Het geld is geen probleem, maar het betalen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pfff, life is way too hard for me.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 9:04 ]

    Ik moet maar weer naar de dokter. Maar ik ben zo energieloos. Stomme antibiotica. Ik krijg natuurlijk weer last van alle bijwerkingen..

    Of ik geef mensen zo een reden ne nog meer te pesten of mensen gaan het wel leuk vinden. The fear..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Puss


    i put the fun in funeral

    Ik heb zoooo zin in een feestje. Nog vijf dagen wachten. :Y)
    En ik word ziek. Slechte timing.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    All Time Low luisteren tijdens het leren is heel leuk, maar ik blijf meezingen ipv lezen. En Q helpt ook niet echt. :")


    Caution first, always.

    Nee Windows 10, ik wil je niet. Ga weg.

    'Dat boek heeft waarde voor mij.' JE KIJKT ER GODVERDOMME NOOIT NAAR OM, HET STAAT IN MIJN BOEKENKAST MAAR HE, ALS JIJ DADELIJK HET HUIS UIT GAAT MOET HET NATUURLIJK MEE. Want het boek heeft emotionele waarde. Gooi jezelf weg schijnheilig kind dat je bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom moet ik ziek zijn als er een grote opdracht ingeleverd moet worden aan het eind van de week? Ik kan er nu echt niet aan werken. FML.

    Als die antwoorden van de laatste hoofdstukken van bedrijfseconomie nou eens op Blackboard komen, dat zou heel fijn zijn. Een tentamen leren gaat lastig als ik niet eens weet of ik die opgaven goed uitgewerkt heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered