• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    NEE.
    Het is niet omdat een boek verfilmd is, dat je het boek niet meer moet lezen voor een boekbespreking. *cringes*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kijk maar ja. Het is niet omdat jij me liet stikken dat ik zielig alleen ergens wegkruip ofzo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zou er alles aan doen om mijn psychische klachten te veranderen in lichamelijke. Het voelt alsof ik alleen dan het begrip krijg dat ik nodig heb.

    Soms voelt het alsof mijn leven een grote grap is. Dat mensen vrienden met me worden zodat ze achter mijn rug om over me kunnen praten en me daarna laten vallen, want dat is vast heel grappig. Maar ja, dat is ook logischer dan dat mensen bevriend raken om wie ik ben, want ik ben niet leuk.


    Your make-up is terrible

    Margherita schreef:
    NEE.
    Het is niet omdat een boek verfilmd is, dat je het boek niet meer moet lezen voor een boekbespreking. *cringes*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Komt de docent met toets is verpest. Ik direct oh help
    "Ja jij had hem wel goed gemaakt"

    OOOH YEASH
    * vreugdesdansje *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Needles schreef:
    Soms voelt het alsof mijn leven een grote grap is. Dat mensen vrienden met me worden zodat ze achter mijn rug om over me kunnen praten en me daarna laten vallen, want dat is vast heel grappig. Maar ja, dat is ook logischer dan dat mensen bevriend raken om wie ik ben, want ik ben niet leuk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Toen was de kerstbladmuziek binnen. Yaaay xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stones schreef:
    (...)


    I won't let you down. I love you and you are beautiful, kind and amazing. You are one of the most strongest person I've met with a heart of gold. I thank God that I was so lucky to find you and I will never let you go <3

    Soms word ik echt alleen maar onzekerder van mijn rij-instructeur


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Echt leuk hoe deze schoolstress ervoor zorgt dat ik al half geen zin meer heb in iets waar ik maanden naar uit heb gekeken.


    Caution first, always.

    Ik moet tien verschillende dingen doen en in plaats daarvan ga ik Zweeds leren. Wtf me.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Needles schreef:
    Soms voelt het alsof mijn leven een grote grap is. Dat mensen vrienden met me worden zodat ze achter mijn rug om over me kunnen praten en me daarna laten vallen, want dat is vast heel grappig. Maar ja, dat is ook logischer dan dat mensen bevriend raken om wie ik ben, want ik ben niet leuk.


    Wat is er aan de hand? Wanna talk?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik word gek van de stress. Ga van Q af en leer voor je examen morgen, daaaamn. :l


    Caution first, always.

    Die toetsweek is een hoogtepunt in mijn carrière geloof ik. Yaaayy ik ben zo blij.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."