• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Facilier schreef:
    (...)
    Understandable. I'm soon going too.


    :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    *sigh* Natuurlijk word ik weer het derde wiel aan de wagen. Dacht je nou echt dat het deze keer anders zal zijn? Jij naïef klein kind.
    En waarom doe ik eigenlijk nog zo veel moeite voor iemand die mij blijkbaar toch niet 'interessant genoeg' vind? Ik bedoel, wie wil er nou zo veel moeite doen voor iemand die steeds zo reageert en dan liegt dat diegene je écht wel aardig en lief en belangrijk vind, maar heel anders laat blijken uit diens gedrag. Jup. Ik dus. Gawd, ik moet mijn loyaliteit en vriendschap niet zo snel weggeven, iedere keer is het het zelfde verhaal en laat diegene me keihard vallen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 13:28 ]

    Ik kan me stiekem heel goed voorstellen waarom iedereen weg gaat.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben nerveus en misselijk en gestrest. Waarom moet dit alles in dezelfde week vallen?


    Caution first, always.

    Een college van drie uur dat maar zestig minuten duurt bevalt me wel. Dat mag vaker. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SonOfGondor schreef:
    Ik kan me stiekem heel goed voorstellen waarom iedereen weg gaat.


    Dit.


    Sarah = ongewoon sexy

    True friends stab you in the front, right?


    kindness is never a burden.

    Ok, gesprek met mentrix gehad en toch maar geen brute confrontatie met dramatische achtergrondmuziek waarin Jip & mentrix de teamleider afslachten. In plaats daarvan een net gesprekje gepland met die trajectbegeleider en onder zware toejuiching van mijn mentrix een afspraak met een psycholoog. Dat was niet de uitkomt die ik had verwacht, maar goed, best tevreden. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je kan je ook aanstellen hoor. Doe normaal.

    Ik voel me kut.






    ..En niet eens om een goede reden


    Just doing what I can

    Ewww ik moet mijn ouders echt overtuigen dat dit belangrijk voor me is terwijl ze al nee hebben gezegd, maar hoe? D:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 17:56 ]

    Ik begin chagrijnig te worden van je aanwezigheid. Wat een ontwikkeling.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom ben ik zo vreselijk moe? Ik wil alleen maar in mijn bed kruipen en slapen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom stopt iedereen heb ik wat gemist


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    Waarom stopt iedereen heb ik wat gemist


    raadsels


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.