• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Praktijktoets moet wel goed gegaan zijn. Ik kon goed doen alsof ik ontspannen was. En in anderhalf uur een hele gelaatsbehandeling gedaan. Het voelt echt alsof dit de juiste opleiding voor me is. So proud.

    // Alan Walker op vol volume. Kan niet beter.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 16:16 ]

    Ja, want alles wat zij doet is puberaal gedrag. En ondertussen raak ik in de put vanwege dat gedrag. Maar blijkbaar is dat allemaal normaal.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    The struggles, ik wil niet dood, maar ook liever niet bestaan.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    The struggles, ik wil niet dood, maar ook liever niet bestaan.


    Ai nee, niet zo negatief alsjeblieft ;s


    16 - 09 - '17

    Ik snap je echt niet meer nu D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Hoe is het?'
    STOP MET DIE VRAAG. Je bedoeld het goed maar jeez, op zo'n whatsapp vraag kun je toch alleen maar 'goed' antwoorden. Eerlijke antwoorden uitgesloten *sigh*

    Ja hou je kop gewoon tegen me, jezus. Jij luistert niet naar mij. Ik heb zes keer gezegd dat de eerste afspraak in Velsen Noord is en jij blijft maar vragen of die mail wel voor mij is, omdat die jerk mij Fleur noemt. JAAAAA, DAT ZEG IK NET VERDOMME TIG KEER DAT IK DAAR HEEN MOET. JEZUSKUT! UGH.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil nu zo hard schelden met een woord dat ik nimmer nooit gebruik zeg, godver. KUT OP! IK ZEI GEEN KUT KIND, IK VERSTOND VERDOMME KUT KING OP DE TV! IK WAS AL LANG KLAAR OVER DIE FUCKING KINDEREN DIE VOOR DE DEUR STAAN. JEZUSVERDOMMETYFUSTERINGPLEURISPESTPOKKE! TYF OP, TYF OP, TYF OP! Aaaaargggggffffffdddfghgfhjkdnshibniwrgb\wogn\oqrlkdnfsvuowrjngzs ff !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    En waag het niet mij hier een fucking waarschuwing voor te geven ja!




    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We hebben echt de leukste buren ever.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sintmaarten! Te cute gewoon (:


    Me.


    kindness is never a burden.

    Wat een rare, akelige reclame is die reclame van yarden zeg. Krijg er spontaan de rillingen van.


    She's imperfect but she tries

    Kirigaya schreef:


    Me.


    Left foot the pink shoe, right foot the black one. PROBLEM SOLVED.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)

    Left foot the pink shoe, right foot the black one. PROBLEM SOLVED.


    But what about clothing though? One side girly, other side badass? Or girly top and ripped jeans?

    // I don't like talking to you anymore. Het is net alsof je altijd maar opnieuw moet bewijzen dat je meer weet of beter bent dan ik.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 19:54 ]


    kindness is never a burden.

    Kirigaya schreef:
    (...)

    But what about clothing though? One side girly, other side badass? Or girly top and ripped jeans?

    // I don't like talking to you anymore. Het is net alsof je altijd maar opnieuw moet bewijzen dat je meer weet of beter bent dan ik.


    Pink shirt with black badass things on it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered