• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    Mattel schreef:
    Wie gaat er naar BOTS?

    Not me. :<


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Koishiteru schreef:
    (...)
    BOTS?


    Battle of the seasons.

    Ik ook niet. ):


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Battle of the seasons.

    Ik ook niet. ):

    Ze komen in Amsterdam en Antwerpen, fuckdammit.
    Wat houdt dat dan verder in?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ze komen in Amsterdam en Antwerpen, fuckdammit.
    Wat houdt dat dan verder in?


    Er is een line up van Queens, mostly winners, die optreden. En ik ga wel! Nu ben ik weer weg, daaaag.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)
    Er is een line up van Queens, mostly winners, die optreden. En ik ga wel! Nu ben ik weer weg, daaaag.

    Zo, dat was leuk om je weer te spreken, Nikki. Leuk en bondig gesprek. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chachki schreef:
    (...)

    Er is een line up van Queens, mostly winners, die optreden. En ik ga wel! Nu ben ik weer weg, daaaag.

    Hehehe, kort en bondig, Nikki. Thanks voor de uitleg tho. En ik ga niet :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wie heeft ze allemaal afgekeken en begint aan seizoen 8?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat is het hier doods.


    † Love? I want to sleep.

    Ik ga vanavond aflevering 2 en untucked kijken op OUTtv ;3


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Ik ga vanavond aflevering 2 en untucked kijken op OUTtv ;3

    Jij kan het gewoon D:
    Maia en ik gaan zo met de koffie op het internet aflevering 3 kijken. Wat vindt jij van Laila?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 19:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    (...)
    Jij kan het gewoon D:
    Maia en ik gaan zo met de koffie op het internet aflevering 3 kijken. Wat vindt jij van Laila?


    Nice! Veel plezier.

    Ik weet dat ze eruit gaat, maar ik vind het echt jammer. Ze was best goed en ik heb het idee dat ze haar al vanaf het begin eruit wilden hebben. Haar outfit in de eerste episode was zeker beter dan die van Robbie.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Nice! Veel plezier.

    Ik weet dat ze eruit gaat, maar ik vind het echt jammer. Ze was best goed en ik heb het idee dat ze haar al vanaf het begin eruit wilden hebben. Haar outfit in de eerste episode was zeker beter dan die van Robbie.

    Thanks! We gaan nu kijken, hehe. Jij ook zo veel plezier. Ga je het met iemand samen kijken? c:
    Hoe weet je dat ze eruit gaat? Ik moet dat even googlen hoor. Ik heb een wazig beeld in mijn hoofd over die outfits, ik weet alleen dat ik die van Robbie er inderdaad ook niet uit vond zien. Oke, nee, dat van Robbie zat ook totaal geen figuur in en leek bij elkaar geplakt. Persoonlijk vond ik Laila niet een van de beste, maar ik denk wel dat ze meer in huis had dan alleen dat.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 20:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    (...)
    Thanks! We gaan nu kijken, hehe. Jij ook zo veel plezier. Ga je het met iemand samen kijken? c:
    Hoe weet je dat ze eruit gaat? Ik moet dat even googlen hoor. Ik heb een wazig beeld in mijn hoofd over die outfits, ik weet alleen dat ik die van Robbie er inderdaad ook niet uit vond zien. Oke, nee, dat van Robbie zat ook totaal geen figuur in en leek bij elkaar geplakt. Persoonlijk vond ik Laila niet een van de beste, maar ik denk wel dat ze meer in huis had dan alleen dat.


    Ja, met mijn moeder en zusje. ;3

    Ik weet alles. 8D Ik weet wie er terug gaat komen in aflevering drie en wie eruit gaat. Aflevering 5 is Snatch game met een Madonne themed runway, daar ben ik echt benieuwd naar.
    Zeker weten. Laila was ook best schattig, haha. Ik weet zeker dat ze meer kan dan ze liet zien. Naysha verdiende het ook echt om naar huis te gaan, ze kon niet naaien en wist de woorden van de lipsync niet eens! En ze leek op een soccor mom, haha. Ik weet zeker dat ze de tweede episode zo hadden kunnen draaien dat Dax of Laila beter was in de lipsync en ze niet allebei hadden weggestuurd, maar dat moest nou eenmaal want ze wilden iemand terug laten komen.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Ja, met mijn moeder en zusje. ;3

    Ik weet alles. 8D Ik weet wie er terug gaat komen in aflevering drie en wie eruit gaat. Aflevering 5 is Snatch game met een Madonne themed runway, daar ben ik echt benieuwd naar.
    Zeker weten. Laila was ook best schattig, haha. Ik weet zeker dat ze meer kan dan ze liet zien. Naysha verdiende het ook echt om naar huis te gaan, ze kon niet naaien en wist de woorden van de lipsync niet eens! En ze leek op een soccor mom, haha. Ik weet zeker dat ze de tweede episode zo hadden kunnen draaien dat Dax of Laila beter was in de lipsync en ze niet allebei hadden weggestuurd, maar dat moest nou eenmaal want ze wilden iemand terug laten komen.

    Hehe, ja, dat wist ik ook meteen toen RuPaul ging bellen. Er is er maar een weggestuurd toen, dus ik vond het wel logisch dat Naysha dan terugkwam. Als ze perse iemand terug wilde laten komen, hadden ze dat ook later kunnen doen, zodat het nog enigszins een verrassing was met wie terug zou komen. Nu was het gemakkelijk te raden wie terugkwam. Ik weet niet wat ik precies over Laila moet denken, geen nare gedachten over haar, maar ook geen favoriet van mij. Bob the Drag Queen is wel genius. Voor wie ben jij? Of heb je nog geen favorieten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    (...)
    Hehe, ja, dat wist ik ook meteen toen RuPaul ging bellen. Er is er maar een weggestuurd toen, dus ik vond het wel logisch dat Naysha dan terugkwam. Als ze perse iemand terug wilde laten komen, hadden ze dat ook later kunnen doen, zodat het nog enigszins een verrassing was met wie terug zou komen. Nu was het gemakkelijk te raden wie terugkwam. Ik weet niet wat ik precies over Laila moet denken, geen nare gedachten over haar, maar ook geen favoriet van mij. Bob the Drag Queen is wel genius. Voor wie ben jij? Of heb je nog geen favorieten?


    Ik vind het echt stom dat ze haar lieten terug komen, het was niet alsof ze het echt verdiende of zo. Het voelt zo gemaakt nu, alsof ze haar perse willen houden. Ze hadden het inderdaad gewoon beter later kunnen doen.
    YASSS BOB en Thorgy en Kim Chi! I love them. Ik kan Acid totaal niet uitstaan, tho. Robbie vind ik ook niet leuk, Derrick soms en Naomi ook soms. Cynthia is echt cucu, hahaha. Voor de rest ben ik alweer vergeten wie er allemaal mee doet.


    Your make-up is terrible