• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    Noooo Shangela en Yara zijn weg D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    Noooo Shangela en Yara zijn weg D:

    CRYCRY loved them!
    Btw, Manila is in real echt heel aardig tho. Ze gaf een vriendin van mij een gratis shirt omdat ze geen geld meer had haha, en ik heb met haar, Jinkx en Adore toen nog gesmoked. Maar inderdaad in de serie vond ik het zo too much, maar I guess that's Manila.


    We're all mad here.

    Hoever is iedereen in dit topic eigenlijk?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jasonic schreef:
    (...)
    CRYCRY loved them!
    Btw, Manila is in real echt heel aardig tho. Ze gaf een vriendin van mij een gratis shirt omdat ze geen geld meer had haha, en ik heb met haar, Jinkx en Adore toen nog gesmoked. Maar inderdaad in de serie vond ik het zo too much, maar I guess that's Manila.


    Ik ben zo jaloers op jou, haha.

    Ik heb trouwens alles gezien, behalve de laatste twee afleveringen van All Stars.


    Your make-up is terrible

    Jasonic schreef:
    (...)
    CRYCRY loved them!
    Btw, Manila is in real echt heel aardig tho. Ze gaf een vriendin van mij een gratis shirt omdat ze geen geld meer had haha, en ik heb met haar, Jinkx en Adore toen nog gesmoked. Maar inderdaad in de serie vond ik het zo too much, maar I guess that's Manila.

    Yea me 2.
    Rlly? Ik moet zeggen, ze mag dan wel crazy eyes hebben, maar dat is fucking lief.
    But whut, hoe kan je haar kennen? o;


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, lmfao. Still.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 21:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ HAHAHA.
    Stays genius.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bij S4

    waarom moest Willam opeens weg? Like ik zat daar zo van wtf is happening.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    Bij S4
    waarom moest Willam opeens weg? Like ik zat daar zo van wtf is happening.


    Jullie gaan echt snel, haha.

    Willam had de regels overtreden doordat zijn man hem in het hotel op kwam zoeken, terwijl je geen contact mag hebben met de buitenwereld. Wat er nou precies aan de hand was daarmee, weet ik niet.


    JE USERNAME

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 0:01 ]


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Jullie gaan echt snel, haha.

    Willam had de regels overtreden doordat zijn man hem in het hotel op kwam zoeken, terwijl je geen contact mag hebben met de buitenwereld. Wat er nou precies aan de hand was daarmee, weet ik niet.


    JE USERNAME

    Ooooh, dan is het heel begrijpelijk. Ik dacht al; huh? Is het alleen omdat hij van 't podium moest kotsen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chachki schreef:
    (...)
    Jullie gaan echt snel, haha.

    Willam had de regels overtreden doordat zijn man hem in het hotel op kwam zoeken, terwijl je geen contact mag hebben met de buitenwereld. Wat er nou precies aan de hand was daarmee, weet ik niet.


    JE USERNAME

    Because that's how we roll. *peace*
    O, ik had ergens gelezen daarnet dat Willam moest overgeven omdat ie zich had volgepropt voor ie een korset ging dragen en toen niets meer at ofzo.
    Maar dan begrijp ik RuPaul al wat meer, dat zou ik ook niet accepteren.


    MIJN USERNAME. HALLELOO.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg Sharon won. Yaaaaay, I'm so happy.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wie gaat er naar BOTS?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik niet :c


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Mattel schreef:
    Wie gaat er naar BOTS?

    BOTS?


    † Love? I want to sleep.