• Voor als je wilt overleggen of whatever


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Ik zal het nog even veranderen, als ik thuis ben.

    Volgens mij heeft diegene met helen geen rol gemaakt uiteindelijk.


    Ah, oke. Ik snapte het al niet :')

    Edit: Ik zie het nu. Misschien kan je Mignon er nog even aan herinneren, en als ze niet meer mee wil doen, de gave weer vrijgeven?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2015 - 15:00 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Heb haar er al aan herinnerd, maar ze antwoord niet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ahw, wat irritant...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik laat die gave wel vrij


    Aan niets denken is ook denken.

    Wat een leuke stukjes! Als Callie en Meghan het uitpraten zal er het een en ander duidelijk worden (;


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    Wat een leuke stukjes! Als Callie en Meghan het uitpraten zal er het een en ander duidelijk worden (;


    Ghehe, dat denk ik wel ja. Alleen, meghan zal eiegnlijk niet willen vertellen wat er gebeurd is, en zal erg boos worden als Callie in haar hoofd gekeken zou hebben. Dus misschien kan Callie het daarom expres negeren en echt van haar willen horen wat er gebeurd is?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ja dat is misschien wel beter. Ik heb wel al wat ideetjes voor als ze elkaar treffen. ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Tja.. Ehm, eigenlijk vind ik een samenvatting heel moeilijk. De laatste bladzijde van het Speeltopic is vooral Meghan en Mordecai, pratend in een bar.
    Gosh, het is echt irritant samenvatten. Kan iemand dit goed? Ik faal er echt in.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Op het moment is er een kerstgala aan de gang van de koninklijke familie waar iedereen is, en Mordecai en Meghan zijn in een bar. Je kan makkelijk het kasteel binnenlopen c:


    United we stand, divided we fall.

    Kilgrave schreef:
    Op het moment is er een kerstgala aan de gang van de koninklijke familie waar iedereen is, en Mordecai en Meghan zijn in een bar. Je kan makkelijk het kasteel binnenlopen c:

    Nu voel ik me echt zo'n sukkel dat ik dat dus niet kon. :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)
    Nu voel ik me echt zo'n sukkel dat ik dat dus niet kon. :'D


    Haha, ik had ook eerst de neiging om letterlijk elke post samen te vatten.


    United we stand, divided we fall.

    Kilgrave schreef:
    (...)

    Haha, ik had ook eerst de neiging om letterlijk elke post samen te vatten.

    Dat inderdaad heel erg, en dan vond ik dat weer te gedetailleerd, daarna weer juist niet enz. :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Kan ik even een snelle samenvatting krijgen? Drukdrukdruk dus niet de tijd alles helemaal door te lezen, maar kan met een duidelijke samenvatting eventueel nog iets schrijven. Iemand Jared ergens voor nodig? Ik gok niet dat hij nog lang bij Misha staat


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mt,
    Mijn karakter mag ook gebruikt worden. Heb een open einde aan mijn stukje gegeven en het meisje waar hij over denkt is nog niet ingevuld XD So feel free

    Shawn schreef:
    Kan ik even een snelle samenvatting krijgen? Drukdrukdruk dus niet de tijd alles helemaal door te lezen, maar kan met een duidelijke samenvatting eventueel nog iets schrijven. Iemand Jared ergens voor nodig? Ik gok niet dat hij nog lang bij Misha staat


    Ik zou wel graag willen dat je mijn post leest, anders kun je niet echt reageren.

    Hier hopelijk een samenvatting waar je een beetje wat aan hebt (sinds de laatste keer dat je gepost hebt):

    Het gala is in volle gang. Callidora, Serena, Meghan en Mordecai staan bij elkaar. Het valt hun gelijk op dat Serena een vampier is, dit valt niet echt in goede aarde. Myrra komt te laat binnen en ontmoet een ander meisje, Skye. Meghan en Mordecai gaan weg van het gala, ze willen ergens anders heen (een café). Callidora en Serena willen ook mee. De laatste twee gaan uiteindelijk niet mee. Meghan en Mordecai zijn dus samen in een café nu en Callidora gaat slapen. Misha en Jared staan bij elkaar maar dat wist je al. Lucio komt ook binnen en gaat naar het terras.


    Aan niets denken is ook denken.