• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Requiescat schreef:
    The Hunger Games gaat ook goed uitgemolken worden d.m.v prequels.

    En Twilight... Whuuuut. -.-

    Elvenking schreef:
    (...)
    En Twilight... Whuuuut. -.-


    Uitmelken is mode nu, ofzo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat krijg ik nog een factuur van 2014? Jullie fout dat jullie toen vergeten zijn de rekening te sturen. Waarvoor is het eigenlijk? Want ik ging toen niet naar school.

    Stop annoying me stupid cat!

    Kerst-stemming. :Y)

    Zometeen met mijn mentor (ook meteen docent praktijk koken) op de beroepsmarkt op mijn oude vmbo staan (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Awh, zo jammer om verkeerspark Assen zo vervallen en verlaten te zien. Als kind kwam ik er zo graag..

    Gister was zo'n waardeloze dag (oortjes kapot, leren ging niet, kon geen cadeautje vinden) en vandaag is het eigenlijk alweer gefixt heeeu. Mijn huisgenote heeft mijn bol.com ontvangen waardoor ik mijn cadeautje en oortjes binnen heb (cadeau kon eerst niet zonder verzendkosten haha) en na al die werkgroepen nog twee keer meer te maken kan ik de antwoorden haast dromen. Pffff opluchtingggg


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Requiescat schreef:
    Awh, zo jammer om verkeerspark Assen zo vervallen en verlaten te zien. Als kind kwam ik er zo graag..


    Yup. Alle jeugdsentiment gaat langzaam dood :c

    [ bericht aangepast op 9 dec 2015 - 18:24 ]


    26 - 02 - '16

    En toen wilde je nog even oefenen met je boog spannen en ging t fout en kwam je vinger dr tussen zitten. AU! Grr


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij krijg ik dit nooit meer van mijn netvlies. Gadverdamme.


    26 - 02 - '16

    Volgende week 'slaapfeestje met vriendinnen' aka uitgaan en in het appartement van familie van een vriend overnachten die dan toevallig op vakantie is. Ik weet nu al dat ik betrapt ga worden en dan tienduizend jaar huisarrest krijg


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat doe ik hier eigenlijk nog?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wauw. Volgens League of Legends ben ik niet 'sportsmanlike' en verdien ik een report voor 'offensive language'. Ja, maar als je me continu plaatst in een team met feeders en flamers vraag je er ook gewoon om, Riot.


    26 - 02 - '16

    Fuuuuuuck this shit.


    she believed she could & so she did