• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat ik ga bezwijken onder mijn studies.

    Maar dan zeg ik altijd naar mezelf;

    Als je geen goede punten haalt, dan krijg je nooit die job die je wilt, kutwijf

    [ bericht aangepast op 8 dec 2015 - 19:51 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Gelukkig morgenavond weer boogschieten. Kan niet wachten totdat ik mijn eigen pijlen heb en zelf in de tuin kan gaan schieten. Het is het enigste wat me nog opvrolijkt de laatste tijd. Zelfs accordeon is steeds minder leuk. Of naja, het thuis studeren is wel leuk. Maar met les leer ik geen zak en orkest heb ik nooit leuk gevonden. En ik wil mijn maatje terug en ik wil van die kutkoppijn af. Ik wil gewoon leuk plezier beleven in alles weer en dat papa niet zo'n chagrijnig persoon is en ik wil chips want ik ben een emotievreter. Maar er is geen chips en de nootjes vind ik niet lekker. Wel goed voor de lijn though, but I honestly couldn't care less about that at the moment. I just want to feel happy.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eigenlijk heb ik helemaal geen vrienden meer nu... maar het was deels mijn eigen keuze. Het waren niet echt mensen met een goede invloed. Heb genoeg leuke tijden met ze gehad maar genoeg is genoeg.
    Hopelijk krijg ik nieuwe vrienden volgend schooljaar.

    Waarom moet ik alles alleen doen
    Je weet dat ik telefoonvrees heb en dat ik er helemaal doorheen zit. Jouw houding helpt dan echt niet. FU.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2015 - 20:07 ]


    Caution first, always.

    Ugh. Wat is er toch met al die misheard lyrics die ik lijk te horen? In het liedje 'Santaclaus is coming to town' lijk ik het zinnetje 'He kills you with ebola' te horen, terwijl het volgens mij toch echt 'The kids in girl and boyland' moet zijn. Oeps..


    26 - 02 - '16

    Toch wel een beetje trots dat we dit gewonnen hebben. :Y) Alleen jammer dat ze nu plots geen cinematickets meer geven aan de winnaar. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wil ik leren, staat er geen een powerpoint online...


    "Ignite, my love. Ignite."

    O mijn God? Er is een serie over Louis XIV waarin zijn broer werkelijk gay is? Al mijn dromen zijn uitgekomen goodbye I am dead


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet stoppen met kijken naar filmpjes/beelden van verlaten/kapotgemaakte jeugdsentimenten, ugh.


    26 - 02 - '16

    He fuck oortjes kapot nieuwe morgen binnen maar dan ben ik niet thuis ugghhh ;-;

    Aan de andere kant heb ik wel een vet goed gesprek gehad met mijn beste vriendin over hoe wanhopig we wel niet zijn, dus dat is iets.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2015 - 21:10 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dusss mijn moeder zag een meisje een snoeppapiertje op de grond gooien, heeft dat toen opgepakt, is achter dat meisje aan gefietst voor meerdere straten en heeft het papiertje aan haar gegeven toen ze afstapte bij haar huis. Ik... weet nog steeds niet zeker of dat nou cool of enorm creepy is. Ik zou er zelf niet zo blij van worden als een onbekende me naar mijn huis zou volgen. Ehm. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dusss mijn moeder zag een meisje een snoeppapiertje op de grond gooien, heeft dat toen opgepakt, is achter dat meisje aan gefietst voor meerdere straten en heeft het papiertje aan haar gegeven toen ze afstapte bij haar huis. Ik... weet nog steeds niet zeker of dat nou cool of enorm creepy is. Ik zou er zelf niet zo blij van worden als een onbekende me naar mijn huis zou volgen. Ehm. :W


    Dat vind ik werkelijk fantastisch van je moeder. Mijn vader heeft zo ook al iets gedaan, maar dan door een sigaret die op de grond werd gesmeten. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ok. I'm done. Bye world, fuck you all bitches jullie hebben me toch niet nodig blijkbaar.

    Ik vind het best wel vervelend dat ik niks warms meer mag eten of drinken. Vooral nu ik het koud heb. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    This pain it visits almost nightly

    I will await dear, a patience of eternity, my crush.
    A universe so still.
    No rust.
    No dust will ever grow on this frame,
    One million years, and I will say your name.
    I love you more than I can ever scream.

    Regrets still haunt my hollow head,
    But I promised you that I will see you again, again.

    I sit here and smile dear.
    I smile because I think of you and I blush.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2015 - 22:04 ]