• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dang it. Ga ik eindelijk een keer aan mijn bureau zitten, omdat het mijn concentratie verbetert, krijg ik rugpijn. (cat)


    Caution first, always.

    Roxette schreef:
    Wauw. Volgens League of Legends ben ik niet 'sportsmanlike' en verdien ik een report voor 'offensive language'. Ja, maar als je me continu plaatst in een team met feeders en flamers vraag je er ook gewoon om, Riot.

    Amen.
    (@ Hi-Rez Studios)

    // Rekenen is echt niet mijn beste vak. Ik kan er niks van... Zelfs simpele sommetjes kan ik niet foutloos maken. ><

    [ bericht aangepast op 9 dec 2015 - 19:34 ]

    Net 30 gb aan foto's van mijn laptop verwijderd. Allemaal wazige/mislukte foto's tho.


    26 - 02 - '16

    En eh, waarom is een vrouw die aan SM doet een hoer? Ik zie die link niet, gezien een Dom of sub niet betaald wordt voor seks en ze geen seks heeft met meerdere mannen (of beide moeten kinks voor haar zijn). Your argument is invalid.

    // Jeez, eindelijk klaar met de rekenopdrachten. Waren er niet weinig ofzo.. 3 uur later.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2015 - 20:19 ]

    Whahaha. Er zat meer dan 130 gigabyte in mijn download map. :'D


    26 - 02 - '16

    Ik ga dit weekend alleen nog maar slapen, want dit is niet gezond meer.


    Caution first, always.

    Lel stupid.

    Hahah, finally. Ik vroeg me al af wanneer ik eindelijk zou breken.


    Caution first, always.

    Want mijn vriend ben je alleen als het goed met me gaat. Zodra mijn problemen de overhand beginnen te nemen, heb je het recht om me te laten vallen en te doen alsof ik niet besta. Real friendship <3


    i put the fun in funeral

    Ik had het kunnen denken. Ik begin het echt beu te worden dat het altijd van mijn kant moet komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat ik echt zou huilen als ik aanstaande vrijdag mijn geschiedenisdocente in een paarse hoofddoek zou zien, maar ik geloof dat ik mezelf met dat soort dingen alleen maar valse hoop aan ga praten. Ik wil gewoon niet weer de "ik steun homoseksualiteit niet, want mijn geloof is er tegen, maar ik ben niet homofobisch hoor"-speech aanhoren, want om een of andere reden word ik er juist alleen nog maar meer paranoïde van dat ze me stiekem wel veroordeelt om mijn "zondige lesbodaden" en ik wil gewoon dat ze me mag. :ccc


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    It's unbelievable how fucked up the world is.


    she believed she could & so she did

    Kan IEMAND me motiveren voor school? Ik heb geen zin meer :/


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Thanatophobia schreef:
    Kan IEMAND me motiveren voor school? Ik heb geen zin meer :/


    Bijna vakantie :Y)
    Denk daar aan, dan gaat het sneller ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Bijna vakantie :Y)
    Denk daar aan, dan gaat het sneller ^^


    Klopt ja, maar deze vakken zijn niet meer leuk :')
    Thanks anyways ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."