• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Het zou leuk zijn moesten wij dat document ook kunnen openen. Ik zou graag dat verslag vandaag nog klaar hebben, dus zet nu een nieuwe versie online. Pleaseee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yaaaay armband binnen! Zes dagen geleden besteld, en nu al helemaal vanuit Canada (:

    Ik word later echt die zielige vervelende tante die je per se voor feestdagen uit moet nodigen omdat ze geen vrienden heeft om het mee te vieren. Oh wacht, ik heb nu ook al niemand. Well on my way. In ieder geval iets waar ik goed in ben.


    She's imperfect but she tries

    Ik voel me niet eens naar of zo nu we hebben afgesproken alleen maar goede vrienden te zijn, het voelt prettig c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Afscheid nemen bestaat niet... Oh really? Well take a good look cause I'm kicking you out of my life. Adieu!

    En ik ben gezakt voor de autotheorie door een foutje in het systeem. Klotezooi.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Shuriken schreef:
    En ik ben gezakt voor de autotheorie door een foutje in het systeem. Klotezooi.


    Ik vind dat je die gratis opnieuw mag doen, want dit slaat nergens op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Precies. Waar doen we het allemaal nog voor?

    Aw, nu moet ik een speciale star wars premiere missen, omdat ik dit werkcollege eigenlijk niet kan missen? Ik ben geen mega-fan ofzo, maar het was wel leuk geweest.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dragon Age maakt me zo blij. :')


    Caution first, always.

    Ik heb twee geweldige foto's gemaakt, althans, dat vind ik, maar ik weet niet welke ik wil gebruiken voor iotm :c


    26 - 02 - '16

    Theirin schreef:
    Dragon Age maakt me zo blij. :')


    Dragon Age is zeer nice haha. Heb helaas alleen de eerste :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik lees Star Wars en Dragon Age. Enough to get me fangirling. :'D


    The truth is out there.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Dragon Age is zeer nice haha. Heb helaas alleen de eerste :c

    Die ben ik ook weer aan het spelen. Zo'n fijne sfeer. c;

    Scully schreef:
    Ik lees Star Wars en Dragon Age. Enough to get me fangirling. :'D

    *O*


    Caution first, always.

    Roxette schreef:
    Ik heb twee geweldige foto's gemaakt, althans, dat vind ik, maar ik weet niet welke ik wil gebruiken voor iotm :c


    De een voor IOTM en de ander voor QMagazine? c:


    OTOFT: Ugh. Ik wil wel een andere hond, want ik wil gewoon een klein hondje, en deze wordt zo verschrikkelijk groot. Maar hij is ook een lieverd en wil ook knuffelen dus misschien kan ik beter geen kleine hond erbij nemen? Ik weet het niet. Bij twijfel in ieder geval niet doen, lol. Ik ga geen hond nemen puur zodat ik dan een hond heb. Als ik een klein hondje neem is het omdat ik het écht wil en er écht een klik mee heb.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •