• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    He was a strange man. If he was a man at all.

    En met die woorden stormde Lily de trap op naar de meisjesslaapzaal. Ze had Mary echt heel veel te vertellen.


    Happy Birthday my Potter!

    He danced through ice and fire, but they would not wash away his sins.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    In de praktijk viel het niet mee. In de praktijk kon zijn leergierigheid de pot op, moest hij weer naast mij komen zitten en moest Iris de Vries met haar poten van hem afblijven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het werkte niet.

    Meest spannende zin ooit, zo volkomen zonder context. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Samuel wist dat hij zich niet helemaal gedroeg zoals hij werkelijk was, maar hij moest een goede indruk achterlaten op zijn eerste schooldag.


    That is a perfect copy of reality.

    Square schreef:
    Het werkte niet.

    Meest spannende zin ooit, zo volkomen zonder context. (nerd)

    Wauw ik moest hier best wel hard om lachen :'D

    Square schreef:
    Het werkte niet.

    Meest spannende zin ooit, zo volkomen zonder context. (nerd)

    Aww. Ergens voel ik wel mee met deze zin, hoor. (no_chears) Je kunt het, misschien werkt het wel als je erin gelooft!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trust my rage.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Aww. Ergens voel ik wel mee met deze zin, hoor. (no_chears) Je kunt het, misschien werkt het wel als je erin gelooft!


    De zin (en Percy) bedankt je voor je support. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bellatrix wierp zelf nog een laatste blik op de twee eerstejaars, voordat ze met opgeheven hoofd de rest achterna liep.


    En nu ga ik echt stoppen met schrijven en braaf slapen ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb dat oorlogsverhaal maar even aan de kant gezet, omdat ik ineens iets veel beters in mijn hoofd had ^^

    "Ik weet het niet, man. Ze doet ineens zo vreemd. Vanmorgen besprong ze me toen ik haar op ging halen en nu doet ze alsof ik een of andere viezerik ben."

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 11:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    In de praktijk viel het niet mee. In de praktijk kon zijn leergierigheid de pot op, moest hij weer naast mij komen zitten en moest Iris de Vries met haar poten van hem afblijven.


    Hiephiephoera voor dit soort zinnen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hierop leek de desbetreffende boom te reageren, gezien het zachte geritsel klonk vlak na haar aanraking en de takken lichtjes leken te bewegen - alsof ze een kort ritme opvingen van een zachte bries.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    “Come on. Let’s go, before my wife will show up and stop us.”

    Lel.