• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hield mijn hand tegen mijn achterhoofd. Hij sloeg mij, dat deed pijn.

    Volgens mij is dit een hele kromme zin but oh well, :')


    That is a perfect copy of reality.

    Hilde wist niet of ze dat wel wilde weten, haar nieuwsgierigheid had plaatsgemaakt voor ongemak.

    Wat een leuk idee, dit!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Erik viel al in slaap nog voordat het vliegtuig überhaupt de grond had verlaten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ditmaal was het Lily’s beurt hem zachtjes te duwen voor ze de film weer aanzette en vreemd genoeg in Potters armen Mary Poppins afkeek, waarna ze wel zo verstandig was om in haar eigen bed, althans op het matras, in slaap te vallen.


    Happy Birthday my Potter!

    Hij zag eruit als een soort androgyne Lord of the Rings-elf, gemixt met een Indiaase prins, gemixt met sukkelige, zelfingenomen hipster, met een spatje amber in zijn ogen en warmte in zijn ziel. Ik wist niet zeker of ik hem belachelijk hoorde te vinden, of prachtig.


    Jip doet romantische beschrijvingen. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En Louis kan niet wegkijken.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dit was wat hij wist: FN-2187 was dood en in zijn plaats stond (lag) nu Finn, een jongen zonder achternaam die een wit pak met bloederige vingerafdrukken had ingewisseld voor het jasje van de best damn pilot in het universum.

    Want blijkbaar schrijf ik nu Star Wars fanfic? Dit is een uitermate slecht plan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is een brief, maar de taal waarin het bericht is geschreven, ken ik niet.


    obsessive rage

    She held in the scream which tried to escape and fell backwards, but another hand prevented her from hitting the ground.

    Ze was er van overtuigt dat ze dat niet meer zou voelen als ze wegging van dit alles, maar in tegendeel voelde ze zich nu nog ellendiger dat ooit.


    i wanna die with you once or twice.

    The girl walked away as she ignored her everlasting love for the boy that didn't love her back.

    Hmphh, i don't know about this one tho.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Louis merkt het eerst bijna niet, de zenuwslopende schoonheid van het moment stompt zijn zintuigen af, maar dan komt de onmiskenbare oneven ''clank'' van een toets naar boven en verandert de simpele melodie en Louis' ogen flitsen omhoog om Harry's gezicht te zien en-

    Oh fuck.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    'Ik weet dat jij je dassen draagt alsof je net een nacht in een bar hebt lopen brallen en dat ding vol bravoure aan elk meisje hebt laten zien, maar om eerlijk te zijn is een zo'n onverzorgde vriend meer dan genoeg.'


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    God, ze moest stoppen met het analyseren van haar eigen gevoelens en gedachtes. Dat had ze nu ondertussen wel weer lang genoeg gedaan.


    Bijna weer een hoofdstukje af c:


    Happy Birthday my Potter!

    ‘It’s over, Nathan. This is where I must go my own way.’ And she turned around and walked away from me and our past.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."