• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn vader heeft net per ongeluk een tiende gitaar gekocht. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Today was such a wonderful day. I feel so loved <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Mijn vader heeft net per ongeluk een tiende gitaar gekocht. :W


    *ziet het knopje kopen* Oh kijk nou, wat is dit? *drukt erop* 'gefeliciteerd. Uw order is geplaatst!' Wacht wat? Dit ging per ongeluk!

    Zo iets? :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, dat gespreksonderwerp veranderde snel :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oeps, ik mis mijn username.


    Caution first, always.

    Silberhaus schreef:
    Today was such a wonderful day. I feel so loved <3

    Gelukkig maar. Want zo hoort het c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is twintig voor zes. Ik had met mezelf afgesproken dat ik uiterlijk om vijf uur op bed zou liggen, wat sowieso al vrij bizar is uit het perspectief van een normaal persoon, maar nee, zelfs dat heb ik niet gehaald, want ik zit nog volledig aangekleed in de woonkamer en ik heb al twee uur dorst maar ben te lui om op te staan en de hond stinkt echt ontzettend vandaag, wow. Wtf, Inge, echt. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jonty schreef:
    (...)

    *ziet het knopje kopen* Oh kijk nou, wat is dit? *drukt erop* 'gefeliciteerd. Uw order is geplaatst!' Wacht wat? Dit ging per ongeluk!

    Zo iets? :p


    Ja, dat komt wel enigszins in de buurt, haha. :'D
    Hij kijkt nu en dan op Marktplaats en had blijkbaar in een impuls ergens op geboden, en vandaag kwam hij erachter dat niemand hoger had geboden dan hij en hij dus net een gitaar had gekocht. Alweer. Zijn gitaarkamer wordt te klein. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zou ik je hand mogen pakken als we samen waren? Ik denk niet dat ik dat durf.

    Square schreef:
    Het is twintig voor zes. Ik had met mezelf afgesproken dat ik uiterlijk om vijf uur op bed zou liggen, wat sowieso al vrij bizar is uit het perspectief van een normaal persoon, maar nee, zelfs dat heb ik niet gehaald, want ik zit nog volledig aangekleed in de woonkamer en ik heb al twee uur dorst maar ben te lui om op te staan en de hond stinkt echt ontzettend vandaag, wow. Wtf, Inge, echt. :W


    I know the feeling


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het is zo zielig hoe je eigen familie je behandeld, terwijl je al je energie en tijd in het gooit. Bah. En ik maar een glimlach ophouden...


    I'm your little ray of pitch black.

    Ha. Dat deed nou eens deugd. Misschien moet ik wat meer gaan lopen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Quizlet is 50% van mijn dagelijkse leven maar er gebeurt bijna niks meer :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Stoppen met negatief denken, stoppen met negatief denken. Maar het is potverdorie bijna onmogelijk als ik bepaalde dingen continu weer in mijn gezicht gedrukt krijg. Ik wil klaar zijn met deze opleiding, het contact met bepaalde mensen compleet verbreken en gewoon een leuker jaar tegemoet gaan.

    It's the most terrible time of the year.


    26 - 02 - '16