• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    haat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dude. DUDE. Ik heb nu dus gewoon geen enkele keuze? Ik wil helemaal geen Windows 8.1, ga weg.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jammer dat al die complimentjes niet waar zijn. Zou toch leuk zijn om eens eerlijke dingen te horen, maar ik geloof dat er voor mij geen complimentjes zijn die daar aan voldoen. Niet dat ik dat waard ben, maar hé, zou toch best leuk zijn.

    Wiarda schreef:
    Dude. DUDE. Ik heb nu dus gewoon geen enkele keuze? Ik wil helemaal geen Windows 8.1, ga weg.


    No, Windows 8.1 is bad.
    Very, very bad.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Oh jezus, dat kwam toch wel hard aan.


    United we stand, divided we fall.

    Ik moet hiervan pisse'. :}

    Brb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet hervallen in een depressieve periode. :/ Alles geeft me momenteel een rotgevoel, of het nu iemand is die een bericht gelezen heeft en niet antwoordt of gewoon dat de chocolade op is en ik heb totaal geen reden hiervoor, want mijn leven is fucking geweldig, ik heb goede cijfers ondanks dat ik me echt überslecht voelde tijdens de examenperiode en het is bijna Kerstmis, maar toch moet ik mezelf heel hard bedwingen om niet terug te gaan roken en een hele week aan één stuk in bed te blijven liggen. Meh.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2015 - 21:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Moeee. Morgen wordt ook weer een laaange dag//


    she believed she could & so she did

    Nu maar hopen dat hij het niet flikt om morgen nog te bellen... rare vent eigenlijk bleh. Ik wou dat ik er klaar mee was.

    Ja maar ja maar ja maar ja maaaarrrrrrr
    Nouuuuuuu
    Ik wilde -
    He verdraaid
    Ja maar ze willen toch -
    Pft.
    Waarom put ik mezelf uit.
    JA MAAR!

    Laat ik even mijn woord-skills gebruiken en met dit goede idee aan komen zetten. Ik wil geen stomme lafaard zijn, immers. Hah.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Je ziet hem voor de eerste keer en hebt meteen een relatie en dit heb je al eerder gedaan. Leer je nooit van je fouten, domme snol, want anderen kunnen je weer overeind helpen als je loopt te janken als het uit is.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik zou het wel fijn vinden als het aantal items in een lijstje ook op je profiel komt te staan. Achter de titel en voor het aantal keer gelezen bijv. Soms heb ik echt geen zin in hele lange lijstjes en dan kan je meteen de onzin lijstjes met minder dan 5 items er uit halen.

    // Is ze nou net inactief gegaan? Ik kon net nog op haar profiel kijken en ze was al een maand niet online geweest. Zo jammers als mensen weggaan..

    [ bericht aangepast op 19 dec 2015 - 23:38 ]

    Altijd leuk om die fuif waar je zó graag naartoe wilde gaan via snap te kunnen volgen.


    she believed she could & so she did

    Wauw. Respect for her and so true. This makes me so frustrated and It's not even my religion. Just that people can be so narrow-minded.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    .... wtf is er mis met jou. Oke hier zet ik definitief de lijn. Ajuus.