• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Same problem. Ik ga het omgekeerd doen: tot 2u/3u en dan gaan slapen. Ik heb pas in de namiddag examen, dus met wat geluk heb ik nog 6 uur slaap.


    6 uur slaap dat valt prima mee! Dan zou ik er voor gaan! Ik heb het opgegeven mijn moeder zei dat ik geen mirakels meer kan verrichten en dat ik het nu niet meer ga veranderen en ze heeft een punt. Jammer, maar op naar de volgende dan maar, ik heb mijn energie nodig...

    Veel succes nog met leren, hopelijk haal jij het wel nog! Doe het goed! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben nu nog abnormaal lang bezig voor mijn doen. Normaal stop ik om acht uur en ga ik rond een uur of kwart voor tien/tien uur slapen, maar ik ben zo nét op het einde van de leerstof en ik heb morgenmiddag examen. Dus dan maar extra doorwerken voor deze keer. Dan kan ik het morgen allemaal netjes herhalen in de voormiddag. Op zich heb ik er geen probleem mee, alleen mijn pols doet zo'n pijn. :c


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik ben nu nog abnormaal lang bezig voor mijn doen. Normaal stop ik om acht uur en ga ik rond een uur of kwart voor tien/tien uur slapen, maar ik ben zo nét op het einde van de leerstof en ik heb morgenmiddag examen. Dus dan maar extra doorwerken voor deze keer. Dan kan ik het morgen allemaal netjes herhalen in de voormiddag. Op zich heb ik er geen probleem mee, alleen mijn pols doet zo'n pijn. :c


    Hoe gingen je andere examens tot nu toe, Manon? (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Patholoog schreef:
    Ik ben nu nog abnormaal lang bezig voor mijn doen. Normaal stop ik om acht uur en ga ik rond een uur of kwart voor tien/tien uur slapen, maar ik ben zo nét op het einde van de leerstof en ik heb morgenmiddag examen. Dus dan maar extra doorwerken voor deze keer. Dan kan ik het morgen allemaal netjes herhalen in de voormiddag. Op zich heb ik er geen probleem mee, alleen mijn pols doet zo'n pijn. :c

    Dat had ik gisteren ook. Vandaag wiskunde gehad, gisteren tot een uur of elf doorgewerkt (en gedroomd over wiskunde. Bah)


    Ex astris, sciencia

    Histoire schreef:
    (...)

    6 uur slaap dat valt prima mee! Dan zou ik er voor gaan! Ik heb het opgegeven mijn moeder zei dat ik geen mirakels meer kan verrichten en dat ik het nu niet meer ga veranderen en ze heeft een punt. Jammer, maar op naar de volgende dan maar, ik heb mijn energie nodig...

    Veel succes nog met leren, hopelijk haal jij het wel nog! Doe het goed! (:


    Hopelijk gaat het alsnog goed (of voldoende, laat het ons zo zeggen). c:

    Ik doe mijn best. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik woon niet in België, maar ik heb ook tentamenperiode. Kan ik hier dan ook aankloppen voor steun en klagen ^^ ?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    Ik woon niet in België, maar ik heb ook tentamenperiode. Kan ik hier dan ook aankloppen voor steun en klagen ^^ ?


    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :Y) Je bent meer dan welkom. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :Y) Je bent meer dan welkom. *O*


    voor zover "de blok" zoals jullie dat zo leuk noemen vreugdevol is hahaha. Ik zit er even helemaal doorheen. Ik moet drie rmuseumapporten uit mijn hoofd kennen voor mijn vak Museumstudies II. Ik heb het tentamen woensdag en het wil nog niet echt vlotten.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    voor zover "de blok" zoals jullie dat zo leuk noemen vreugdevol is hahaha. Ik zit er even helemaal doorheen. Ik moet drie rmuseumapporten uit mijn hoofd kennen voor mijn vak Museumstudies II. Ik heb het tentamen woensdag en het wil nog niet echt vlotten.


    Blijven lachen, dat is mijn motto. :'D
    Ik heb het ook moeilijk vandaag. :c Wat studeer je?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Blijven lachen, dat is mijn motto. :'D
    Ik heb het ook moeilijk vandaag. :c Wat studeer je?


    Geschiedenis haha. Dit is een keuzevak van kunstgeschiedenis, voor mijn bachelor hoef ik nog slechts een tentamen later deze maand en m'n scriptie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    Geschiedenis haha. Dit is een keuzevak van kunstgeschiedenis, voor mijn bachelor hoef ik nog slechts een tentamen later deze maand en m'n scriptie


    Hé, ik studeer ook geschiedenis! =D
    Waar gaat je scriptie over?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn examens zijn net begonnen en ik ben het nu al helemaal zat....


    Stenenlikker

    Mulford schreef:
    (...)
    Dat had ik gisteren ook. Vandaag wiskunde gehad, gisteren tot een uur of elf doorgewerkt (en gedroomd over wiskunde. Bah)


    Ja, ik ook! Immunologie vloog er gewoon doorheen overal. Dat vermindert wel niet de stress eh.

    @Marie, ik heb dadelijk pas mijn eerste examen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Histoire schreef:
    (...)

    Hé, ik studeer ook geschiedenis! =D
    Waar gaat je scriptie over?


    Vooralsnog over het concept New Woman in de romans van de laat Victoriaanse tijd / Fin de Siecle en of mannelijke en vrouwelijke schrijvers dat concept anders invulden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hé, volgens mij snap ik hoofdstuk vijf nu deels. Nu alles snel snel herhalen en op naar 't examen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.