• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het moment dat je 'plop' schrijft in plaats van 'plot' als je een grafiek wil laten tekenen.:W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hahaha, jep. :'D Ik heb wel het geluk om tot drie dagen voor en na mijn verjaardag geen examen te hebben.


    Dat is ook al iets! Kunde toch nog een beetje vieren op de dag zelf :D

    Hoe gaat ermee bij iedereen? (:
    Ik heb over een week mijn eerste examen, dus de stress begint al wat te komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Uhu, over onrealistische wiskundesommen gesproken: "A rabbit reproduces after one month x rabbits and after twee months y rabbits. After three months it has stopped reproducing." Dat is een heel ander caliber onrealistische wiskunde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een dieptepunt bereikt, denk ik. Ik schreef zonet '2 onbekende voorwaarden -> 2 functies' en het hoorde te zijn '2 onbekende functies -> 2 voorwaarden'. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    *Springt topic binnen*

    Ik was even op weekend in Gent en vond het best wel grappig om in heel veel café's al die jongeren bloedserieus achter hun laptop te zien. Echt in grotere groepen en allemaal muisstil aan het studeren.

    Ik wilde dit even delen.:Y)

    Succes iedereen!*O*

    *Springt weg*


    Queer zijn is gewoon alles

    Wanneer is jullie eerste examen? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    12 januari: immunological biotechnologie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    12 januari: immunological biotechnologie.


    Oh, je hebt nog wel even dan. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Oh, je hebt nog wel even dan. ^^


    Jep. Ik zag op UGent confessions dat jullie dan al volgende week beginnen? :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jep. Ik zag op UGent confessions dat jullie dan al volgende week beginnen? :O


    Ja, gelukkig zit ik in de vierde groep ingedeeld en moet ik pas woensdagnamiddag de eerste keer. Begint iedereen van Leuven zo laat? :o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ja, gelukkig zit ik in de vierde groep ingedeeld en moet ik pas woensdagnamiddag de eerste keer. Begint iedereen van Leuven zo laat? :o


    Ja, bij mijn weten is volgende week nog vrij voor iedereen. Maar daar ben ik nu niet 100% zeker van.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, bij mijn weten is volgende week nog vrij voor iedereen. Maar daar ben ik nu niet 100% zeker van.


    Wow, dat wist ik echt niet, haha. Tot wanneer hebben jullie dan examens? Ook tot de laatste week van januari?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Wow, dat wist ik echt niet, haha. Tot wanneer hebben jullie dan examens? Ook tot de laatste week van januari?


    Ja, mijn laatste examen is 29 januari.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, mijn laatste examen is 29 januari.


    Same. ^^


    *De stress begint te komen.*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.