• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    I don't want to live on this planet anymore. I'm ashamed of us humans.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fuck. This. HAHAHAHAHAHA; No. this is friggin' serious.


    she believed she could & so she did

    Als het echt zo is, is het duidelijk dat ik niemand meer zal krijgen die van me houd.. en jij wel.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 22:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kut tics. ROT ***VERDOMME EENS OP! DIT DOET VERDOMS PIJN JONGE KUTLICHAAM!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben zó. slecht. in confrontaties. Op het moment zelf ben ik meestal vooral verbaasd, en als ik dan achteraf merk dat ik best iets duidelijker had mogen laten merken dat ik iets niet leuk vond, is het al wat laat om nog aan een rant te beginnen, zeker als het om koekjes draait. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is dus niet zo, gelukkig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Friends", right?


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    Ik ben zó. slecht. in confrontaties. Op het moment zelf ben ik meestal vooral verbaasd, en als ik dan achteraf merk dat ik best iets duidelijker had mogen laten merken dat ik iets niet leuk vond, is het al wat laat om nog aan een rant te beginnen, zeker als het om koekjes draait. :W

    Stille knuffel, want het klinkt alsof de wereld van voedsel je niet bepaald meezit de laatste tijd. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom is dit. Ugh. Ineens haat ik mezelf en dat was echt van de ene op het andere moment.
    Misschien komt het wel door alles wat er de laatste tijd (lees dit jaar) is gebeurt. Ik ben zo veranderd op een verkeerde manier. Ik ben gewoon zo bitchy, ongevoelig en kut geworden dat ik twijfel aan mezelf of ik wel geliefd word door mensen die dicht bij me staan, of dat het allemaal geacteerd is van hun kant uit. Ik weet het even niet meer.
    I need a hug... maybe more than one but I need it... fuck it. Fuck it!

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 23:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou het niet zo erg vinden als karma totaal los gaat op je. Het was maar een fucking spelletje. Je hoeft echt niet zo kinderachtig te doen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 23:04 ]

    Jonty schreef:
    Waarom is dit. Ugh. Ineens haat ik mezelf en dat was echt van de ene op het andere moment.
    Misschien komt het wel door alles wat er de laatste tijd (lees dit jaar) is gebeurt. Ik ben zo veranderd op een verkeerde manier. Ik ben gewoon zo bitchy, ongevoelig en kut geworden dat ik twijfel aan mezelf of ik wel geliefd word door mensen die dicht bij me staan, of dat het allemaal geacteerd is van hun kant uit. Ik weet het even niet meer.
    I need a hug... maybe more than one but I need it... fuck it. Fuck it!


    *hug*
    We hadden geen beste eerste start, maar whatever. Sometimes you need a hug from someone unexpected (:

    Krijg toch de dingeses jonge. Echt waar, ik doe dr alles voor om die tics kwijt te zijn!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja conclusie is dat ik much unloved ben


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Trees schreef:
    (...)

    *hug*
    We hadden geen beste eerste start, maar whatever. Sometimes you need a hug from someone unexpected (:


    Sorry, maar ik kreeg er spontane tranen van... dank je <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga zo hard verdwalen onderweg naar mijn gesprek morgen. Ik overweeg ondertussen morgenvroeg maar gewoon af te bellen.


    Rest in Peace, Son of Gondor