• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik ga zaterdag echt veel te veel eten bij me hebben....
    Dat krijg je als je geen geschenken kan bedenken en dan maar (kerst)chocola meeneemt.


    Stenenlikker

    Uit het niets beginnen mijn moeder en zusje ineens aan het einde van de lunch te ruzieën.
    *insert awkward seal here*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja zeg, gaat het eindelijk eens een keertje goed deze dagen, verlaat mijn concentratie me weer. Why D:

    Geniale kerel is het toch wel. Niet van het hoogste niveau... maar dat zegt helemaal niets.

    Ik moet zeggen, die profielfoto-kerstmutsen hype hier op Q geeft wel een leuke sfeer ^^

    Trees schreef:
    Ik moet zeggen, die profielfoto-kerstmutsen hype hier op Q geeft wel een leuke sfeer ^^


    Buh. Als ik dat kon had ik het ook gedaan (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Buh. Als ik dat kon had ik het ook gedaan (no_chears)

    Mag ik er één voor je maken? c:

    Elvenking schreef:
    (...)
    Mag ik er één voor je maken? c:


    Natuurlijk! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Natuurlijk! ^^

    Hm tis niet super netjes, maar als profielfoto zie je dat volgens mij toch niet. Probeer maar even. c:

    Elvenking schreef:
    (...)
    Hm tis niet super netjes, maar als profielfoto zie je dat volgens mij toch niet. Probeer maar even. c:



    Haha geweldig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er zou een kerstmutsenshop moeten komen op Q haha. Erg leuk!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Er is wel een topic van een meisje dat ze maakt (: Maar met Picmonkey gaat het zo gemakkelijk dat iedereen het zelf doet...

    Waarom moet mijn Duits nou weer zo slecht zijn... Ofja, eigenlijk niet-bestaand. Ik had beter mijn best moeten doen op de middelbare. :')

    Trees schreef:
    Er is wel een topic van een meisje dat ze maakt (: Maar met Picmonkey gaat het zo gemakkelijk dat iedereen het zelf doet...


    Oh, dat heb ik niet meegekregen haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Oh, dat heb ik niet meegekregen haha


    Na vier reacties was dat topic ook dood :') Ze had een aanvraag gekregen en het lijkt er niet op dat er wat mee gedaan is so... Maar ik zou Picmonkey aan mensen aanraden, het vraagt echt alleen de basic-skills van je ^^