• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Grassi schreef:
    Ik ben echt pro in kloten met profielfoto's ugh


    Same


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Toch maar weer de Cassandra Clare boeken lezen nu ik alle HP's weer heb doorgespit ^^

    Ha. Ha.
    No, you idiot. Can you imagine? You've just bought this new bracelet with Stay Alive.
    Hilarious.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 18:58 ]

    Volgens mij ben ik de enige hier thuis die beseft welke dag het vandaag is. Alweer 12 jaar geleden. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je bent te lief. Het is niet eerlijk. Hoe kan ik je zo op afstand houden?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Allemaal trutten. Stuk voor stuk. ONGELOOFLIJK.


    she believed she could & so she did

    Sometimes..




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    *insert long and boring story about how shitty life is*
    Maar gelukkig is die awesome Loesje kalender met zijn heerlijke uitspraken er nog ^^

    "Ben je boos? Je negeert mij alleen maar.."

    Serieus? Je vraagt mij elke dag; wat ik doe, wanneer ik iets doe, waarom ik iets ga doen en wat ik straks ga doen. En zelf daar ga je nog vragen of opmerkingen over maken. Als ik niet reageer ligt het direct weer aan mij dat als ik boos zou zijn en stuur je weet ik veel hoeveel extra berichtjes. Alsjeblieft, zoek een leven en laat mij met rust.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik vind dreigen je op te hangen omdat je lief het misschien uitmaakt toch een tikkeltje overdreven.


    kindness is never a burden.

    Doe normaal. Echt.
    "Wooow, we gaan een fles vodka stelen." Oh pooh, wees er trots op.
    "Wooow, we gaan een bak bier stelen." Ik word echt ziek van jullie gedrag. Verwacht niet dat ik de volgende keer ga helpen.


    she believed she could & so she did

    Moet ik weg bij boogschieten omdat JIJ het niet leuk vindt, terwijl IEDEREEN contact met je probeert te maken BEHALVE JIJ MET HEN! No way dat het aan de club ligt. En nu moest ik dus eerder weg terwijl het onwijs gezellig was. En hier eenmaal thuis is het gewoon weer zo saai als wat. Buh, niet leuk dit. Bah.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Positieve gebeurtenissen van deze dag:
    - Star Wars gezien

    Negatieve gebeurtenissen van deze dag:
    - Al de rest
    - Star Wars gezien en hard gehuild om het zielige einde


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat? Als dit waar is... fuck...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tof, ik mis je nu al.


    Tijd voor koffie.

    Ik mag niet boos worden als iemand me expres schopt en duwt bij het lasergamen? Ik hoop dat karma haar werk doet bij je. Leuk ook dat mijn vriend het voor haar opneemt.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 22:40 ]