• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Trees schreef:
    (...)

    Na vier reacties was dat topic ook dood :') Ze had een aanvraag gekregen en het lijkt er niet op dat er wat mee gedaan is so... Maar ik zou Picmonkey aan mensen aanraden, het vraagt echt alleen de basic-skills van je ^^


    Mh.. Misschien moet ik dat ook maar eens doen dan hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is eraan te merken dat het weer die tijd van de maand is. Ik erger me echt aan alles. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Het is eraan te merken dat het weer die tijd van de maand is. Ik erger me echt aan alles. :c


    Moet ook ergens vandaag of morgen worden. Ugh.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 16:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uncharted 4 delayed :(

    Kutzooi.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Honderd keer kijken en dan is deze obsessie ook weer voorbij. Or is it? (cat) Anders moet ik het gewoon in het echt zien. Plz.

    Ik probeer echt heel hard om sympathie voor je op te brengen, maar de waarheid is dat 1. we nooit vriendinnen zijn geweest en ik je niet meer echt face-to-face heb gesproken sinds ik in groep zes van school veranderde, 2. je alleen maar tegen me praat op Facebook als je relatie is uitgegaan, 3. je dat volgens mij alleen maar doet omdat ik de enige andere meid in jouw contactengroep ben die op meiden valt, 4. je dan aan komt zetten met verhalen van 'ja ik word al zeven jaar achter elkaar vet gepest en in elkaar geslagen' en als ik dan vraag wie van de basisschool zo kut tegen je deed, blijken er opeens drie nieuwe mensen in groep acht bij zijn gekomen en moet je toevallig dan ook weg om te werken voordat je kan uitleggen wie dat waren.

    Kijk, ik snap dat je in een benarde situatie zit, maar ik ben je booty call niet, noch je sympathiegenerator. Ik ben niet eens je vriendin. We kennen elkaar amper. Ik zou graag het zomaar beter voor je kunnen maken, maar als dit allemaal pogingen zijn om me jou uit sympathie te laten daten, mag je wat mij betreft opdonderen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Laughter, need laughter. *panicked screeching*


    The truth is out there.

    Oh gee.
    Ik geloof dat ik ook zo'n shopaholic word, maar dan als het gaat om bandmerch enzo ^^

    Laat vanavond alsjeblieft weer super zijn en laat dr morgen snel verdwijnen, alsjeblieft.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een bericht dat ik over de app kreeg maar graag met geheel Q wil delen

    Niet iedere bloem betekent liefde, maar een roos wel. Niet iedere plant kan zonder water leven, maar een cactus wel. Niet iedere debiel kan goed lezen, maar kijk jou eens gaan! Vandaag zou je eens de tijd moeten nemen om een lief en aanmoedigend berichtje te sturen naar een gestoorde vriend, net zoals ik doe. Het maakt mij niet uit of je aan de ramen likt, of regelmatig met boerderijdieren praat. Jij bent speciaal voor me, jij bent mijn vriend. Kijk jezelf nou eens glimlachen naar je telefoon, debieltje van me! Fijne feestdagen........


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Een bericht dat ik over de app kreeg maar graag met geheel Q wil delen

    (...)

    Aw. Dat is echt een lief berichtje!

    Ratonhnhake schreef:
    Een bericht dat ik over de app kreeg maar graag met geheel Q wil delen

    (...)


    Mmm dubieus :') Suggereer je nou dat we allemaal debielen zijn, of dat we allemaal lief genoeg zijn om zo'n bericht te ontvangen? ^^

    Trees schreef:
    (...)

    Mmm dubieus :') Suggereer je nou dat we allemaal debielen zijn, of dat we allemaal lief genoeg zijn om zo'n bericht te ontvangen? ^^


    Misschien allebei. Als jullie geen debielen waren had ik me hier namelijk niet zo thuis gevoeld :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben echt pro in kloten met profielfoto's ugh


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand