• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Adara schreef:
    (...)
    Ons hele gedoe is vaag en ongedefinieerd en daar moet ik ook gewoon niet in doorgaan, maar hij heeft me wel drie keer gezegd dat hij niets met haar heeft. De laatste keer was hij zelfs bijna beledigd dat ik naar haar vroeg omdat ik hem dan zogenaamd niet zou vertrouwen.

    Helaas weet ik niks zeker maar ik ben nu wel overstuur, ugh.


    Hug?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Roxette schreef:
    (...)

    Dat is mijn punt helemaal niet, maar jullie hebben vast gelijk. Ik ga verder met racist zijn met mijn tandvleespijn en huilen.


    *hugs*

    // JC, wat moet ik hier nou mee? Sorry hoor maar ik heb net vandaag besloten dat als je je iedere keer zo geforceerd voelt we misschien maar moeten stoppen, en nu begin je ineens weer? Wtf zo kan ik jouw ideeën toch al helemaal niet meer peilen? Ik zal wel weer de zielepoot die steeds bevestiging zoekt zijn, maar geen me even een hint van wat je hier van vind of zoiets?
    Rot op kutstiefzus.

    De film van de kleine prins kijken lijkt een goed plan tot je in bed ligt te janken als een baby en tranen en snot op je mouwen en vette herrie en de hele tijd je neus ophalen en je ogen doen pijn en

    Kijk allemaal de kleine prins 10+ film heel mooi echt een aanrader


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kut "whatsapp verloopt vandaag" spam site die je nooit van je leven meer kwijtraakt...

    Look. Here's the thing. I'm a shitty person.


    kindness is never a burden.

    Ma, waarom kijk je MTV? :")


    Caution first, always.

    Can't go without watching LotR at least twice a year
    And omygod Legolas is so young hehehe

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 22:21 ]

    Such headache. But I can finally start planning this.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Trees schreef:
    (...)

    *hug*

    Malyx schreef:
    (...)

    Naawh, daar moet je je helemaal niet rot over voelen of vinden dat je overdrijft. Ik denk dat niemand erg blij zou zijn met zijn/haar moeder als die hem/haar insecten voorzet zonder er iets van te zeggen.


    Bedankt. ^^ Ik lig nu met een zelfgebakken en absoluut wormvrij koekje op bed, dus ik voel me al een stuk beter.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I have lost my hope in this.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Savages schreef:
    (...)

    Am I invited? :Y)


    Ohhhh ja ofc


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ugh waarom heb ik het idee dat niemand me echt waardeert. 't is meer een soort van 'ja je bent wel leuk/aardig/grappig' maar ik kom altijd op plaats twee of drie of nog veel lager. Er is niemand die direct voor mij zou kiezen, op wat voor manier dan ook, op welk gebied dan ook.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I miss my green hair.


    kindness is never a burden.

    Boe-hoe. Sommige mensen worden echt op handen en voeten gedragen, en dan nog lopen zeiken over van alles en nog wat. Oké. c;


    I'm your little ray of pitch black.

    Ja, gezellig dat je je omdraait en gaat slapen. Alsof je niet al 13 uur geslapen hebt gister.