• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh. Oh.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wanneer de tv niet goed werkt moet de router direct reset worden van je, en als ik geen wifi heb op mijn telefoon zeg je dat dat later wel kan. What the fucking hell, zolang alles voor jou goed gaat kan een ander je geen zak schelen.

    Checking every five seconds minutes my phone :') Why he doesn't answer uuuh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Blergh. I want someone to care.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dus... je zegt dat ik niet weg moet gaan uit de vriendengroep omdat "nieuwe vrienden" precies zo kunnen zijn als mijn oude vrienden. Waar zit hier de logica in? Dan kan je net zo goed géén vrienden meer nemen, je hele leven lang, dan weet je zeker dat je nooit gekwetst wordt hm. :')
    Serieus, ik blijf niet bij mensen hangen die toch geen shit om me geven en me zo behandelen.

    Ok ik verban drank uit mijn leven voor de komende 8 uur


    Sarah = ongewoon sexy

    Vette honger maar vrijwel alles in dit huis is bedorven of smaakt naar koelkast of is niet voedzaam en ugh, geen wonder dat ik slechte eetgewoontes heb.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    HÉ! IK GEEF OM JE, JA? Laat me nou toch verdomme eens iets weten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fijn dat je moeder je belt met het feit dat je linea recta naar je zusjes huis moet racen om te checken of die nog leeft, omdat ze weer op een of andere stompzinnige wijze uit een raam is geflikkerd tijdens oud en nieuw en dat je eigenlijk helemaal niet wil want dan moet je daar awkward gaan aanbellen om te vragen of je naar binnen mag en dan haar kamer binnendringen en damn wie weet wat je daar aantreft. Maar het is je goddamn zusje je moet wel en ugh je wil haar niet in een andere aanstaat treffen dat ontzettend gelukkig en slapend ofzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Buurman_Mol schreef:
    Ok ik verban drank uit mijn leven voor de komende 8 uur


    'Voor de komende 8 uur.' Goals. :'D

    //
    Ernstige kleding crisis. Hoe er goed uit te zien als je de parents van je vriend gaat meeten. Halp.


    The truth is out there.

    Wiarda schreef:
    Vette honger maar vrijwel alles in dit huis is bedorven of smaakt naar koelkast of is niet voedzaam en ugh, geen wonder dat ik slechte eetgewoontes heb.


    smaakt naar koelkast


    i put the fun in funeral

    Cleese schreef:
    (...)

    'Voor de komende 8 uur.' Goals. :'D


    Ja, dit is de 2e dag met spijt van het drinken. Maar het is zaterdag, dusja, ik kom er toch niet onderuit


    Sarah = ongewoon sexy

    Good lord, she just called and everything is fine, I mean she did fell from a window, but she's breathing and alive. *O**O**O**O**O*
    Nu kan ik rustig mijn overgebleven babi ketjap eten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    TUURLIJK. Ben ik druk met mijn verslag, krijg ik opeens een geweldig idee voor een verhaal waar ik dolgraag aan zou willen werken. Fml. :'D :'D :'D
    Oké nu kappen met Q. (cat) Ik zet de deadline tot 5 uur. Als het dan nog niet af is, ga ik morgen wel verder. Maar het liefst heb ik het vandaag af. Dus, go go go, motiveer mezelf en yes dit werkt zo goed het voelt alsof ik tegen mezelf praat - oké dat doe ik nu in feite ook. :')

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Ja, dit is de 2e dag met spijt van het drinken. Maar het is zaterdag, dusja, ik kom er toch niet onderuit


    Zuipen is geen plicht. Ga bob spelen anders. :')


    The truth is out there.