• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Trees schreef:
    (...)

    Eh wat? Volgens mij niet hoor :')

    Yep, jawel, door Gail. Omdat ze zo trots op je is, stond erbij. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als jullie een idee hebben over hoe het minder vriendjespolitiek zou kunnen zijn, zeg het vooral, want ik sta open voor suggesties. :Y)

    Maar inderdaad, bij dit soort dingen komt het altijd daarop neer. Het is uiteindelijk maar een suffe wedstrijd op een suffe website, dus ik hoop dat er niet te zwaar aan wordt getild. Ik vind het ongelofelijk naar als mensen zich juist buitengesloten gaan voelen, maar ik zou ook niet weten wat ik zou kunnen doen om dat te veranderen, behalve helemaal geen verkiezingen houden, wat ik ook wat jammer vind.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tamir schreef:
    (...)
    Haha aww. :'D Mijn ouders kijken met mij mee, doen we altijd. :3 Ik wilde zeggen elk jaar. Hahahahaha haha ha... haa.. haha.. God, die serie gaat langzaam.

    Gelukkig vinden mijn ouders die serie ook leuk haha ^^
    Ja... helaas :'D en hierna mogen we weer bijna een jaar wachten

    Oh, en inderdaad, Lieke, je bent trouwens wel genomineerd, haha. ^^ Al blijft die kritiek desondanks natuurlijk wel iets wat waar is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lol, that moment when you wanna talk about something, but you can't because literally everyone is involved (':


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    Als jullie een idee hebben over hoe het minder vriendjespolitiek zou kunnen zijn, zeg het vooral, want ik sta open voor suggesties. :Y)

    Maar inderdaad, bij dit soort dingen komt het altijd daarop neer. Het is uiteindelijk maar een suffe wedstrijd op een suffe website, dus ik hoop dat er niet te zwaar aan wordt getild. Ik vind het ongelofelijk naar als mensen zich juist buitengesloten gaan voelen, maar ik zou ook niet weten wat ik zou kunnen doen om dat te veranderen, behalve helemaal geen verkiezingen houden, wat ik ook wat jammer vind.

    Misschien een verplichte uitgebreide beschrijving waarom je iemand nomineert. Met verwijzingen naar wat die user zowel gedaan heeft in het jaar. Zoiets misschien?

    Mij boeit het niet zoveel als dat soort mensen genomineerd worden. Uiteindelijk worden dat soort mensen vanzelf bij de eerste stemronde uit de lijst gehaald en blijft er een degelijke lijst over, hoe lullig dit misschien ook klinkt..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yep, jawel, door Gail. Omdat ze zo trots op je is, stond erbij. (bloos)


    Nou ja, het feit blijft het zelfde. Ik vind het jammer dat het zo's vriendjespolitiek is geworden. Net zoals mijn nominatie - neemt niet weg dat ik het heel lief vind -, want de reden heeft helemaal niks met user van het jaar zijn te maken.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Misschien een verplichte uitgebreide beschrijving waarom je iemand nomineert. Met verwijzingen naar wat die user zowel gedaan heeft in het jaar. Zoiets misschien?


    Maar dan alleen voor de user van het jaar categorie? Dat is een interessant idee. Aan de andere kant vind ik dat ook weer zo lastig, want dan moeten mensen echt aanwijsbare dingen hebben gedaan, terwijl iemand naar mijn mening ook genomineerd zou moeten kunnen worden omdat ze gewoon een positieve aanwezigheid op het forum zijn, bijvoorbeeld, en dan krijg je weer dat je dat over iedereen wel kunt zeggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Maar dan alleen voor de user van het jaar categorie? Dat is een interessant idee. Aan de andere kant vind ik dat ook weer zo lastig, want dan moeten mensen echt aanwijsbare dingen hebben gedaan, terwijl iemand naar mijn mening ook genomineerd zou moeten kunnen worden omdat ze gewoon een positieve aanwezigheid op het forum zijn, bijvoorbeeld, en dan krijg je weer dat je dat over iedereen wel kunt zeggen.


    Daar sluit ik me helemaal bij aan. Naar mijn idee kan een user van het jaar ook gewoon iemand zijn die ondanks alles trouw op Q in blijft loggen en gewoon altijd gezellig aanwezig is. You don't have to do something special to be special.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Maar dan alleen voor de user van het jaar categorie? Dat is een interessant idee. Aan de andere kant vind ik dat ook weer zo lastig, want dan moeten mensen echt aanwijsbare dingen hebben gedaan, terwijl iemand naar mijn mening ook genomineerd zou moeten kunnen worden omdat ze gewoon een positieve aanwezigheid op het forum zijn, bijvoorbeeld, en dan krijg je weer dat je dat over iedereen wel kunt zeggen.

    Ja dat is waar. Het blijft dan wel een lastig iets. Uiteindelijk zou je heel Q wel kunnen nomineren aangezien iedereen zijn steentje bij draagt. Maar dat zit er ook niet in haha

    Trees schreef:
    (...)

    Nou ja, het feit blijft het zelfde. Ik vind het jammer dat het zo's vriendjespolitiek is geworden. Net zoals mijn nominatie - neemt niet weg dat ik het heel lief vind -, want de reden heeft helemaal niks met user van het jaar zijn te maken.


    Ja, ik snap wat je bedoelt.
    Maar, nou ja, ergens vind ik het ook juist wel weer leuk om heel veel mensen op die lijst te zien? Ze vinden het allemaal leuk om hun naam te horen en iemand vond dat ze op de lijst hoorden, of dat nou was omdat ze echt veel voor de hele site hebben gedaan of gewoon omdat ze veel betekenen voor die persoon, op wat voor manier dan ook. Veel nominaties betekent op zich niet dat het allemaal slechte nominaties zijn. En er zullen sowieso een hoop mensen afvallen in de eerste ronde, waardoor in de tweede waarschijnlijk mensen overblijven waarvan wel te begrijpen valt waarom ze op die lijst staan (hopelijk).
    Dat neemt ook weer niet weg dat dat óók op z'n minst deels vriendjespolitiek is, maar de user van het jaar heeft dan ook vermoedelijk gewoon veel "vriendjes", want dat zal iemand zijn die hier vrij bekend is en veel voor mensen doet.

    Idk, ik blijf een beetje in cirkels denken hier. Ik snap je kritiek en ben het met je eens, maar ik vind het ook juist iets hebben dat mensen uit allerlei hoeken en gaten worden genomineerd, bij wijze van spreken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ja dat is waar. Het blijft dan wel een lastig iets. Uiteindelijk zou je heel Q wel kunnen nomineren aangezien iedereen zijn steentje bij draagt. Maar dat zit er ook niet in haha


    Dat zou ik heel graag doen, haha, maar helaas heb ik naast polls maken ook nog andere verplichtingen in mijn leven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jeetje, leuk hoor. Nou voel ik me klote omdat ik genomineerd ben. Leuk dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Jeetje, leuk hoor. Nou voel ik me klote omdat ik genomineerd ben. Leuk dit.


    Je verdient het anders wel echt om er tussen te staan in my opinion :/ Maar ik snap wel wat je bedoeld.. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."