• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Zahara schreef:
    Eh, een complete buitenstaander hierin, maar voor zover ik weet is er geen probleem hier. Erieka/Eshkerie meldde alleen haar mening (en laat ik eerlijk zijn; ze was ook zowat het hele jaar niet op Quizlet te bekennen, niks verkeerds aan iedereen heeft weleens wat) net zoals Trees (wellicht wat down, maar snap haar gedachtegang), maar iedereen heeft die. Net zoals dat ik vind dat het hele Q-wedstrijd gebeuren ook tinten heeft van vriendjespolitiek, maar deze wedstrijd is alleen voor de gezelligheid. Dus laten we 't dan ook gezellig houden, dit betekend niet dat er minder gedacht word over ieder van ons.


    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Misschien moet ik maar gaan leren voor die toets van morgen.... Het is maar nederlands, maar toch. :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh jongens toch hoe ga ik ooit het leven doorkomen als ik alleen maar overal een grapje van moet maken. Of er sarcastisch over doe. ZELFS IN MIJN BETOOG. OVER EEN HEEL SERIEUS ZIELIG ONDERWERP. Ik ga dan wel stuk om mezelf maar het is niet echt betoog waardig.

    Ik sta echt op het punt om ''Slim bezig, C1000'' in een stuk over fucking hyperinflatie te zetten NEE STOP.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 21:19 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    *niks zeggen, niks zeggen, niks zeggen* AAAARGG. FRUSTRATIE! :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aesthetiek schreef:
    Oh jongens toch hoe ga ik ooit het leven doorkomen als ik alleen maar overal een grapje van moet maken. Of er sarcastisch over doe. ZELFS IN MIJN BETOOG. OVER EEN HEEL SERIEUS ZIELIG ONDERWERP. Ik ga dan wel stuk om mezelf maar het is niet echt betoog waardig.

    Ik sta echt op het punt om ''Slim bezig, C1000'' in een stuk over fucking hyperinflatie te zetten NEE STOP.


    Zag ik nu een stuk van je betoog in het 'laatste zin die je geschreven hebt'- topic? Dat was namelijk hilarisch en als ik je docent was geweest, kreeg je een 10.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Zag ik nu een stuk van je betoog in het 'laatste zin die je geschreven hebt'- topic? Dat was namelijk hilarisch en als ik je docent was geweest, kreeg je een 10.

    I second this hahah

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Zag ik nu een stuk van je betoog in het 'laatste zin die je geschreven hebt'- topic? Dat was namelijk hilarisch en als ik je docent was geweest, kreeg je een 10.

    Aaah ja dat was het, dankjewel! Het maakt me zo blij dat mensen mijn humor grappig vinden jemig ieieieieh.
    Maar het moet wel een beetje serieus geschreven zijn (denk ik) en dingen zoals dat of ''Echt goed geregeld die Weimar Republiek'' kunnen gewoon niet. Vind ik. Aaaaah. Dit is echt precies de reden waarom dat ding na twee weken nog steeds niet af is terwijl ik precies weet over welke punten ik ga praten.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dudeee. Bemoei je met je eigen leven. Ik ga niet terug naar mensen waar ik een hekel aan heb. Kap. Shoo. Ga weg.

    Okay, I'm crying. Heb je nu je zin?


    26 - 02 - '16

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    Aaah ja dat was het, dankjewel! Het maakt me zo blij dat mensen mijn humor grappig vinden jemig ieieieieh.
    Maar het moet wel een beetje serieus geschreven zijn (denk ik) en dingen zoals dat of ''Echt goed geregeld die Weimar Republiek'' kunnen gewoon niet. Vind ik. Aaaaah. Dit is echt precies de reden waarom dat ding na twee weken nog steeds niet af is terwijl ik precies weet over welke punten ik ga praten.


    Droge geschiedenis-humor = beste humor. Nu maak je me weer aan het lachen, haha. Wat nu als je een versie maakt waar je helemaal los gaat met humor en een versie waar je alle grappige opmerkingen eruit haalt? Dan stuur je de eerste versie naar mij en dan geef ik je een 10 en de tweede versie naar je docent en dan geeft hij/zij je een cijfer (hopelijk ook een 10).


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Eshkeri schreef:
    Okay, I'm crying. Heb je nu je zin?


    What's up?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    Aaah ja dat was het, dankjewel! Het maakt me zo blij dat mensen mijn humor grappig vinden jemig ieieieieh.
    Maar het moet wel een beetje serieus geschreven zijn (denk ik) en dingen zoals dat of ''Echt goed geregeld die Weimar Republiek'' kunnen gewoon niet. Vind ik. Aaaaah. Dit is echt precies de reden waarom dat ding na twee weken nog steeds niet af is terwijl ik precies weet over welke punten ik ga praten.


    lekker Eef


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Droge geschiedenis-humor = beste humor. Nu maak je me weer aan het lachen, haha. Wat nu als je een versie maakt waar je helemaal los gaat met humor en een versie waar je alle grappige opmerkingen eruit haalt? Dan stuur je de eerste versie naar mij en dan geef ik je een 10 en de tweede versie naar je docent en dan geeft hij/zij je een cijfer (hopelijk ook een 10).

    Hm. Ja dat is wel een goed idee. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    Hm. Ja dat is wel een goed idee. (:


    Succes!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    Hm. Ja dat is wel een goed idee. (:


    Je mag het ook wel naar mij sturen ^^


    26 - 02 - '16