• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    FOxlove schreef:
    Iedereen is zo fucking fake


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Politie in burgerauto's met sirenes. Dat is vast een undercover iets geweest.

    Oh God, nee. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wel, die 9 voor literatuur is een leuke tegenhanger van die 2,1 voor wis, 3,8 voor schei en 4,6 voor biologie ^^ Mijn gemiddelde van een 9,2 is maar 0,1 omlaag gegaan zo hehehe

    Ugh... gister al naar huis vanaf stage, nu naar huis vanaf school... Morgen gelukkig naar de huisarts.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Well.. sorry for existing


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Smite is echt in kwaliteit gezakt met de start van seizoen 3 vandaag. Actives zoals in LOL, are you kidding me? Nu moeten we ze vooraf aan de match instellen, terwijl je geen idee hebt tegen welke Gods je speelt?

    Dilemma want ik vind je best oké maar niet om zes lessen na elkaar naast te zitten want ik ben zo'n sociale hupser die naast iedereen wil zitten

    Maar ik weet ook weer dat je alleen maar naast mij komt zitten omdat letterlijk niemand anders je mag en zou me veel te schuldig voelen als ik nu zei "ja leuk maar ik wil nu naast iemand anders" en dat je dan beteuterd alleen zit


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat moment wanneer je nagel dubbel buigt. adlfsdjfs

    Omg. Zoveel te doen ;-;
    Kind of like it.
    Al is het niet voor de examens, lol.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En natuurlijk presentatie niet gehaald. Nu heb ik al helemaal geen zin meer in uiteten gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn laptop is kapot en papa vindt mij een zeur maar ik heb toetsweek over twee weken en ik ben pittig gestrest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    KyloRen schreef:
    Dat moment wanneer je nagel dubbel buigt. adlfsdjfs

    Ooooh fack. I know the feeling D: Ik leef met je mee haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Welke idioten hebben er nu weer op mijn story gestemd? :')

    (mijn favoriete idioten, dat wel)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zahara schreef:
    (...)
    Ooooh fack. I know the feeling D: Ik leef met je mee haha.

    Het is niet eens zo pijnlijk, maar het is zo'n vreselijk naar gevoel. Bah. :')
    Nadeel van lange nagels