• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Dat is het niet, want ik zou het bijvoorbeeld prima met jou kunnen vinden, dat het super gezellig is etc. En dat is dan gewoon oprecht positief enzo.Alleen lijkt het wel alsof we dat niet los kunnen zien van meer, maar dat betekent niet dat de vrouw dan gewoon maar een object is. Want wat is er nou toffer dan een relatie hebben met iemand waar je het enorm goed mee kan vinden? Denk dat het wel vrij natuurlijk is opzich.
    Alleen is het opeens vaak 'anders' als het hoge woord er eenmaal uit is, dan zit je toch anders samen.. en is het vaak een eenzijdig sprookje.

    Ik weet het niet hoor, ik wil het ook niet direct afschuiven op zo'n oerinstinct, wat het in feite dus wel gewoon is :")


    Ik kom mezelf toch even mengen want ik denk dat jongens gewoon vrienden kunnen zijn met meisjes zonder dat ze meer willen. Mijn meeste vrienden zijn van het andere geslacht en met de meeste ben ik al minimaal drie jaar mee bevriend. Ik heb nooit het gevoel gehad dat er iets anders dan dat ging worden. Ik heb al lang een relatie en hun hebben in de loop van jaren ook al een paar relaties gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik mis msn en tinychat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Ik mis msn en tinychat.


    MSN met die irritante buzzers die je hele scherm lieten trillen, die je spamde wanneer iemand niet reageerde voor 10 seconden of langer haha. Goede tijd c;

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 19:46 ]


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    MSN met die irritante buzzers die je hele scherm lieten trillen, die je spamde wanneer iemand niet reageerde voor 10 seconden of langer haha. Goede tijd c;


    Online en offline gaan op de hoop dat je crush begon te praten, bij elke letter een andere emoticon hebben en een hele vreemde gebruikers naam hebben met de tekst erin wat je aan het doen bent en daarnaast nog een berichtje van je bff.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    (...)

    Online en offline gaan op de hoop dat je crush begon te praten, bij elke letter een andere emoticon hebben en een hele vreemde gebruikers naam hebben met de tekst erin wat je aan het doen bent en daarnaast nog een berichtje van je bff.


    Ja inderdaad, haha c;


    26 - 02 - '16

    Clace schreef:
    (...)

    Ik kom mezelf toch even mengen want ik denk dat jongens gewoon vrienden kunnen zijn met meisjes zonder dat ze meer willen. Mijn meeste vrienden zijn van het andere geslacht en met de meeste ben ik al minimaal drie jaar mee bevriend. Ik heb nooit het gevoel gehad dat er iets anders dan dat ging worden. Ik heb al lang een relatie en hun hebben in de loop van jaren ook al een paar relaties gehad.


    Ja dan ga ik toch weer zeuren en zeggen dat het anders is als je een relatie hebt :p


    Sarah = ongewoon sexy

    Pro: vanaf morgen nieuwe laptop!
    Con: vanavond helemaal geen laptop terwijl gegevens worden overgezet, waardoor het wel heel erg duidelijk wordt dat ik nauwelijks andere dingen doe in mijn vrije tijd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Clace schreef:
    (...)

    Online en offline gaan op de hoop dat je crush begon te praten, bij elke letter een andere emoticon hebben en een hele vreemde gebruikers naam hebben met de tekst erin wat je aan het doen bent en daarnaast nog een berichtje van je bff.

    Duizend verschillende doei emoticons en pas weg kunnengaan als ze allemaal duizend keer waren geplaatst


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Duizend verschillende doei emoticons en pas weg kunnen gaan als ze allemaal duizend keer waren geplaatst



    26 - 02 - '16

    Jij bent echt de meest irritante, verschrikkelijke, walgelijke persoon op deze aarde en natuurlijk moet ik jou weer tegen komen. Die punten vergeef ik je echt nooit. Met mijn punten sol je niet. Ugh.


    What would Emma do?

    Haha je bent zo retarded.


    26 - 02 - '16

    Het is net alsof je gespreksstof op raakt. Ze zegt zo vaak hetzelfde en dat wordt een beetje saai. Dan is het niet zo gek dat ik vrij afwezig antwoord geef toch.
    Denk eens uit de doos ofzo c:

    Het is zo koud dat mijn vingertoppen geen gevoel meer hebben.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoe botter je blijft doen, hoe erger ik je ga haten.


    26 - 02 - '16

    Less and less people and places to go to. Guess it'll be better if I leave.