• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Hopeloos.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Juk, wiskunde.


    What would Emma do?

    Ik heb veel te veel te doen in veel te weinig tijd.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jezus man, doe niet zo arrogant en verwend. Je bent net een kleuter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vrouwen dwingen tot keizersnee? Laat die vrouwen dat zelf weten en als het kind dood gaat is het haar eigen fucking schuld. Dan mag ze ook geen rechtzaak aanspannen, vind ik. Beter wordt dat een regel in plaats van dat vrouwen gedwongen mogen worden.

    Eerst pizza en nu pasta. Op mijn dertigste ga ik dood aan een hartaanval maar wel genieten dit jammie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Echt heerlijk als mensen geen rekening met je houden. Geweldig dit.


    The truth is out there.

    Cadeautje van de manager :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    Cadeautje van de manager :D


    Wow NICE


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als ik na twee seconden niet antwoord, hoef je niet meteen '???' te sturen. Dat is blijkbaar echt de gewoonte bij de kinderen van tegenwoordig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Buurman_Mol schreef:
    Cadeautje van de manager :D



    Mooie doos.


    26 - 02 - '16

    HOU EENS OP. JE BENT ECHT EEN FUCKING IRRITANT KIND. Ik zeg al fucking drie keer dat ik het al gedaan heb, maar blijkbaar vind je het nog nodig om zo fucking wijsneuzig te roepen: ''En nu is nu!'' HOU. JE. BEK.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dude als ik platonisch tegen je zeg dat je fucking adorable bent, is het NIET gepast om te zeggen dat ik "adorably fuckable" ben. Ga weg met je slechte manieren en je piemelgedachtes.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Dude als ik platonisch tegen je zeg dat je fucking adorable bent, is het NIET gepast om te zeggen dat ik "adorably fuckable" ben. Ga weg met je slechte manieren en je piemelgedachtes.


    hahaha ik vind hem wel mooi gevonden tho

    --

    "Bang zijn dat het misgaat is geen goede reden om geen relatie te beginnen."
    Euhm. Nee, I guess not.
    NIET OP JE VERLIEFd zijn wel tho


    i put the fun in funeral

    Ik haat het als mensen kei veel hashtags gebruiken op instagram...


    "Ignite, my love. Ignite."