• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    "Wanneer ben je 18" DUDE. NEE.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    "Wanneer ben je 18" DUDE. NEE.


    he's going for it


    i put the fun in funeral

    Clace schreef:
    Ik haat het als mensen kei veel hashtags gebruiken op instagram...

    #same #omg #relatable #true #truth #wauw #hipster #yolo #inderdaad #liefde #zon #sneeuw #regenboog #peace


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    #same #omg #relatable #true #truth #wauw #hipster #yolo #inderdaad #liefde #zon #sneeuw #regenboog #peace


    #beautiful #instagirl #instaboy #instalove #couplegoals #instacouple #lovegram #modell #STOP #ER #MEE


    "Ignite, my love. Ignite."

    Audacity schreef:
    (...)

    he's going for it

    Hij moet zijn mond houden want hij is een zesentwintigjarige Mexicaan die letterlijk in Mexico woont en meh, ooit was hij grappig en zeer gay maar blijkbaar ben ik zijn rare semi pedo bi fling :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    "Wanneer ben je 18" DUDE. NEE.


    Zeg; 'Ik mag van mijn moeder geen kleine dingen in mijn mond stoppen.'


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Mooie doos.


    That's what he said


    Sarah = ongewoon sexy

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik vond het een beetje cliché overkomen. En het budget voor de animaties was denk ik ook niet zo hoog want het zag er best nep uit.
    Maargoed, desalniettemin ga ik het misschien nog wel verder kijken. Wie weet wordt het beter. (:


    oke.. Ik moet toegeven: daar heb je gelijk in. Ik verwacht nooit zo veel van pilot afleveringen want die zijn 9 van de 10 keer gewoon niet goed, dus ik ga kijken wat ze met de rest van de serie gaan doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hij moet zijn mond houden want hij is een zesentwintigjarige Mexicaan die letterlijk in Mexico woont en meh, ooit was hij grappig en zeer gay maar blijkbaar ben ik zijn rare semi pedo bi fling :/


    dat is wel een beetje vies


    i put the fun in funeral

    Schelwoordjes onder de spoiler, je bent gewaarschuwd.

    GO FUCK YOURSELF WITH A BLOODY CACTUS!


    What would Emma do?

    Audacity schreef:
    (...)

    dat is wel een beetje vies

    Best wel he, beetje creepy ook


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil deze jas!


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hij moet zijn mond houden want hij is een zesentwintigjarige Mexicaan die letterlijk in Mexico woont en meh, ooit was hij grappig en zeer gay maar blijkbaar ben ik zijn rare semi pedo bi fling :/



    Tenzij een man echt ontzettend homo is, verwacht ik niet dat er ooit een vriendschap is tussen jongen/meisje waarbij een jongen niet aan meer denkt. Ja dames, de kans is enorm groot dat die ene aardige vriend ook aan meer denkt bij jou, maar weet dat hij geen kans maakt en dus maar in de vriendschapsrol duikt.


    Sarah = ongewoon sexy

    Wat is dit voor gezeik zeg!
    Ik ben woest op mijn mentor. Wat een ASDSFG! Ik maak verdomme mijn koffer, heb uitgelegd hoe en wat en alsnog zeurt hij dat ik dingen volledig in moet vullen. Wat nou?! Bij sommige opdrachten heeft hij zelf gezegd dat je daar maar 5 voorbeelden hoeft te geven en dan gaat hij alsnog zeiken dat ik alles moet invullen. NAZI!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)


    Tenzij een man echt ontzettend homo is, verwacht ik niet dat er ooit een vriendschap is tussen jongen/meisje waarbij een jongen niet aan meer denkt. Ja dames, de kans is enorm groot dat die ene aardige vriend ook aan meer denkt bij jou, maar weet dat hij geen kans maakt en dus maar in de vriendschapsrol duikt.


    Zou een man dan nooit bevriend zijn met een meisje dat lager dan zijn league is


    i put the fun in funeral