• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)


    Tenzij een man echt ontzettend homo is, verwacht ik niet dat er ooit een vriendschap is tussen jongen/meisje waarbij een jongen niet aan meer denkt. Ja dames, de kans is enorm groot dat die ene aardige vriend ook aan meer denkt bij jou, maar weet dat hij geen kans maakt en dus maar in de vriendschapsrol duikt.


    Ik dacht dat internetvriendschap gebaseerd op onderkinselfies wel een uitzondering kon zijn, maar helaas. :c Bij al mijn andere mannelijke vrienden kan ik het wel hebben of zo (vooral omdat ze niet echt meer willen, maar gewoon af en toe te lang naar tieten staren en tbh doe ik dat ook vaak dus wat kan ik ze kwalijk nemen) maar bij hem vind ik het echt creepy.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eshkeri schreef:
    Ik wil deze jas!



    Very pretty. (flower)


    The truth is out there.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik dacht dat internetvriendschap gebaseerd op onderkinselfies wel een uitzondering kon zijn, maar helaas. :c Bij al mijn andere mannelijke vrienden kan ik het wel hebben of zo (vooral omdat ze niet echt meer willen, maar gewoon af en toe te lang naar tieten staren en tbh doe ik dat ook vaak dus wat kan ik ze kwalijk nemen) maar bij hem vind ik het echt creepy.


    Het is ook creepy. Het is sowieso niet echt gezond imo. Ook al kan het contact grappig ontstaan, er zijn genoeg pervs

    Oh en jij staart ook te lang naar jezelf? Dat heb ik nou ook altijd


    Sarah = ongewoon sexy

    Audacity schreef:
    (...)

    Zou een man dan nooit bevriend zijn met een meisje dat lager dan zijn league is


    Enige vrouwelijke vrienden waar ik niets mee wil zijn de vriendinnen van mijn vrienden. De rest ben ik wel aardig tegen hoor, maar zie ik niet echt als 'vriend'.

    Ik doelde vooral op van die BFF's, die zich hopeloos via de vriendschapsweg naar binnen werken en het dan gek vinden dat er niet hetzelfde gevoel heerst. Dat als je spreekt over samen netflixen, dat het letterlijk netflixen is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Het is ook creepy. Het is sowieso niet echt gezond imo. Ook al kan het contact grappig ontstaan, er zijn genoeg pervs

    Oh en jij staart ook te lang naar jezelf? Dat heb ik nou ook altijd

    Hersenloos naar eigen borsten kunnen staren en er dommig in prikken of je handen aan warmen is het grootste privilege van meisje zijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)


    Tenzij een man echt ontzettend homo is, verwacht ik niet dat er ooit een vriendschap is tussen jongen/meisje waarbij een jongen niet aan meer denkt. Ja dames, de kans is enorm groot dat die ene aardige vriend ook aan meer denkt bij jou, maar weet dat hij geen kans maakt en dus maar in de vriendschapsrol duikt.


    Gelukkig heeft mijn beste vriend een relatie. Dus ik denk dat het wel kan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG IK HEB MORGEN GYM UGHHJ


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Enige vrouwelijke vrienden waar ik niets mee wil zijn de vriendinnen van mijn vrienden. De rest ben ik wel aardig tegen hoor, maar zie ik niet echt als 'vriend'.

    Ik doelde vooral op van die BFF's, die zich hopeloos via de vriendschapsweg naar binnen werken en het dan gek vinden dat er niet hetzelfde gevoel heerst. Dat als je spreekt over samen netflixen, dat het letterlijk netflixen is.


    Moet echt lastig zijn om zo emotioneel beperkt te worden door je eigen libido


    i put the fun in funeral

    Clace schreef:
    (...)

    Gelukkig heeft mijn beste vriend een relatie. Dus ik denk dat het wel kan.



    Dat is wat anders idd, zoals ik ook al tegen Audacity zei :)


    Audacity schreef:
    (...)

    Moet echt lastig zijn om zo emotioneel beperkt te worden door je eigen libido


    Haha het leven van een man!
    Nee maar serieus, is het zo gek om te horen? Want hoe vaak hoor je het wel niet dat er 'plots' gevoelens zijn en dat de vriendschap voorbij is?


    Sarah = ongewoon sexy

    Stop met je te bemoeien met MIJN feestje, waar jij helemaal niets over te zeggen hebt. En stop zeker met er anderen ook nog mee lastig te vallen. Stop gewoon met alles. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Haha het leven van een man!
    Nee maar serieus, is het zo gek om te horen? Want hoe vaak hoor je het wel niet dat er 'plots' gevoelens zijn en dat de vriendschap voorbij is?


    Nou de grap is dat ik er gister een discussie over had met wat jongensvrienden en ik werd er toch wel een klein beetje ziek van hoor. Gewoon het feit dat een vrouw kennelijk niks te bieden heeft tenzij er een kans is dat je je lul erin kan steken.


    i put the fun in funeral

    Serie afgekeken. Nu moet ik een andere serie gaan zoeken...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Audacity schreef:
    (...)

    Nou de grap is dat ik er gister een discussie over had met wat jongensvrienden en ik werd er toch wel een klein beetje ziek van hoor. Gewoon het feit dat een vrouw kennelijk niks te bieden heeft tenzij er een kans is dat je je lul erin kan steken.


    Dat is het niet, want ik zou het bijvoorbeeld prima met jou kunnen vinden, dat het super gezellig is etc. En dat is dan gewoon oprecht positief enzo.Alleen lijkt het wel alsof we dat niet los kunnen zien van meer, maar dat betekent niet dat de vrouw dan gewoon maar een object is. Want wat is er nou toffer dan een relatie hebben met iemand waar je het enorm goed mee kan vinden? Denk dat het wel vrij natuurlijk is opzich.
    Alleen is het opeens vaak 'anders' als het hoge woord er eenmaal uit is, dan zit je toch anders samen.. en is het vaak een eenzijdig sprookje.

    Ik weet het niet hoor, ik wil het ook niet direct afschuiven op zo'n oerinstinct, wat het in feite dus wel gewoon is :")


    Sarah = ongewoon sexy

    Shania.. Stop met filmpjes over septum piercings gone wrong te kijken en begin met wiskunde leren.....


    — Inner peace, it's hard to find. —



    26 - 02 - '16