• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Sahrotaar schreef:
    Wauw, 69 is echt het nieuwe 27.. al die bekenden die overlijden op 69 jarige leeftijd..


    echt absurd inderdaad: Armand, Bowie en Rickman.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Omg, sneeuw! Natte sneeuw, though, maar het is sneeuw ^^


    Stenenlikker

    /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /*
    /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /*
    /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /*
    /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /* /*

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 16:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bellen, emailen... NADA. Kerel reageert gewoon niet. Nou als dit zo door gaat kan ik het wel schudden met mijn examen. Fijn, zo'n opdrachtgever.

    Jij bent gewoon een grote aandachtsgeil kreng dat niet tegen kritiek kan en ik word zo ziek van je schreeuw om aandacht en je zielige gedrag want je bent zo zielig en huilhuilhuil.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Einar schreef:
    (...)

    echt absurd inderdaad: Armand, Bowie en Rickman.

    Insert zweverige sofenuitspraak dat "die dingen altijd in drie" komen.

    Serieus tho ik zei het in de gang op school en het werd opeens vet stil. Echt best heftig dit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga dus alle films van Rickman kijken en huilen noo omfg nee how can this happen ugh :c


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Yay! Ik kan woensdag al bij een psycholoog terecht voor een kennismakingsgesprek.
    Vind het wel een beetje eng, maar goed. I needs it


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wilde dat ik iemand was die geen fuck kon geven om school dingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn hoofd is een grote rotzooi en ik denk alleen maar aan slechte dingen.. Konden die gedachtes maar stoppen...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De fresh page van 9gag staat vol met posts over Alan Rickman.
    Van sommige mensen verwacht je dat ze eeuwig zullen leven..

    Oké that's it. Ik heb veel geduld en ik accepteer veel, maar er is een grens. Als je ongemotiveerde pubers wel complimenten geeft terwijl ze geen reet uitvoeren en continu lopen te kloten, terwijl je een kracht die zich de schompers werkt iedere dag nog niet kan bedanken aan het eind van de dag, ben je naar mijn mening echt verkeerd bezig. Iedereen heeft ook iets gehad met de kerst, behalve ik. Nee, Erieka doet het allemaal maar voor niets - nada - noppes. Ik kan je dit vertellen, nog nooit ben ik zó ondankbaar behandeld. To be honest kan het me niets meer schelen of jullie nog een baan hebben voor me. Waar ik me nu meer druk om maak is mijn zelfvertrouwen dat jullie naar de kloten hebben geschopt. Stik erin.


    26 - 02 - '16

    'Heb jij jij een chocoprins op?' 'Ja.' 'Dat is niet slim he.' Thanks mam, ik weet dat ik dik ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heerlijk om echt góéde beroepsmuzikanten te zien die ook gewoon van bladmuziek af spelen. Maakt dat ik me iets minder schaam dat ik het ook doe. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Clace schreef:
    'Heb jij jij een chocoprins op?' 'Ja.' 'Dat is niet slim he.' Thanks mam, ik weet dat ik dik ben.


    Ugh moeders. I feel your pain


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.