• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Patholoog schreef:
    Fuck, Alan Rickman is gestorven. Bron Dit is vreselijk!


    Nee dat meen je niet..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Patholoog schreef:
    Fuck, Alan Rickman is gestorven. Bron Dit is vreselijk!


    Fuck. Fuck. Fuck.. no! :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patholoog schreef:
    Fuck, Alan Rickman is gestorven. Bron Dit is vreselijk!


    Nee, dat kan toch niet!


    What would Emma do?

    Alan neeee. Omfg huilen

    Patholoog schreef:
    Fuck, Alan Rickman is gestorven. Bron Dit is vreselijk!


    Het is nog geen een april hoor :').. This makes me sad :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind het zo lief dat ik massaal genomineerd word als dierenliefhebber (bloos)


    26 - 02 - '16

    Wauw, 69 is echt het nieuwe 27.. al die bekenden die overlijden op 69 jarige leeftijd..

    Het was misschien niet zo slim om bij mezelf doktertje te spelen. Ik had gewoon van mijn teen af moeten blijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw... je hebt jezelf zojuist nog hoger op de lijst gezet van mensen die ik niet mag. Doe niet zo belachelijk respectloos. Als iemand zegt dat ze verdrietig zijn om iemands dood, dan hoef jij niet te zeggen dat je geen fuck geeft. Ookal ken je de overledene niet. En zeggen dat je "vrijheid van meningsuiting hebt" is dan wel heel laag.

    Vrataski schreef:
    (...)

    Nee dat meen je niet..


    26 - 02 - '16

    Ik. Moet. Weer. Leren. Lopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alan Rickman ook al op zijn negenenzestigste gestorven aan kanker? Komt wel als een harde klap aan, jeez.


    United we stand, divided we fall.

    KyloRen schreef:
    Wauw... je hebt jezelf zojuist nog hoger op de lijst gezet van mensen die ik niet mag. Doe niet zo belachelijk respectloos. Als iemand zegt dat ze verdrietig zijn om iemands dood, dan hoef jij niet te zeggen dat je geen fuck geeft. Ookal ken je de overledene niet. En zeggen dat je "vrijheid van meningsuiting hebt" is dan wel heel laag.


    Wat naar dat mensen zoiets zeggen. Dat is gewoon respectloos, wie er ook overleden mag zijn.


    What would Emma do?

    Nee omg, niet te geloven dat Alan Rickman is overleden. Hij is een held. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Wat naar dat mensen zoiets zeggen. Dat is gewoon respectloos, wie er ook overleden mag zijn.

    Ja, precies. En hij kwam later ook nog bij me terug met de vraag; waarom is iedereen boos op mij?
    Nou dan mag je toch wel eens even bij jezelf langs gaan of je niet gewoon zelf het probleem bent.