• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16



    I love Monty Python :'D


    What would Emma do?

    I am weak

    * zweeft naar beneden *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil een potje aceton gel, maar dat is alleen te koop in Walmart en bestellen alleen in de US en Canada. Gaat het makkelijk verwijderen van gellak en glitterlak.

    Wow wow wow. Het sneeuwt, probably natte sneeuw, en de zon schijnt. Whut :W


    26 - 02 - '16

    Hahaha thanks Q music, nu weet iedereen dat we een nieuwe kast hebben HAHAHAHA


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mini hagel!


    What would Emma do?

    Dus, omdat jij een slecht humeur hebt steek je iedereen maar aan? BEN JE NU BLIJ JA?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het ruikt hier heerlijk naar mijn hapjes <3


    26 - 02 - '16

    MOAR CHEESECAKE <333 YES

    Tortura schreef:
    (...)
    Het is een simpele vraag, ik zeg er verder niets over. :D

    Oke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige mensen zijn verpeste wezens die anderen niets gunnen en enkel kunnen haten om hun eigen ego op te halen. Wat zou de wereld een stuk mooier zijn zonder dat soort figuren. Ik schaam me voor mijn medemens.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Sommige mensen zijn verpeste wezens die anderen niets gunnen en enkel kunnen haten om hun eigen ego op te halen. Wat zou de wereld een stuk mooier zijn zonder dat soort figuren. Ik schaam me voor mijn medemens.


    I'm your little ray of pitch black.

    margot misschien moet je bezig met je scriptievoorstel ipv alleen maar dingen op te zoeken over je Myers-Briggs personality type en elke keer helemaal geschokt te zijn omdat je hele karakter op het internet staat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik voel me ziek worden, dit is niet oké. NIET NU. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Witte Oscars. Cry more please. Acteer beter als je per se als zwarte een Oscar nominatie wil. Je hebt die niet voor niet niet gekregen.