• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16

    Volgens de test van 2016 heb ik een IQ van 147, wth. Ik stootte vannacht mijn teen omdat ik vergat dat er nog een traptrede was. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Volgens de test van 2016 heb ik een IQ van 147, wth. Ik stootte vannacht mijn teen omdat ik vergat dat er nog een traptrede was. :'D


    Welke test is dat, de officiële? Ik probeer al een jaar vrienden uit psychologie te overtuigen hem op mij te doen, want de echte kost te veel. :'D


    What would Emma do?

    Einar schreef:
    margot misschien moet je bezig met je scriptievoorstel ipv alleen maar dingen op te zoeken over je Myers-Briggs personality type en elke keer helemaal geschokt te zijn omdat je hele karakter op het internet staat


    welke ben je


    i put the fun in funeral

    Nu weet ik weer waarom ik niet meer mee doe aan carnaval. Duizend meisjes met sletterige jurkjes waarvan ze onder de categorie "disney prinses", "leger meisje" en "indiaan" vallen, zeer origineel enzo. En dan nog niet te spreken over de hoeveelheid alcohol. Ik geloof niet dat ze überhaupt allemaal oud genoeg zijn. Ik zou het niet accepteren als mijn kinderen zich later zo zouden gedragen op jonge leeftijd...
    Ik besef steeds vaker dat ik best wel streng zou kunnen zijn als ouder. Damn.



    Hoe geweldig was dit


    Sarah = ongewoon sexy

    Ugh... Ik voel me al zo kut, en dit helpt dus écht niet. Verdomme, verdomme...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tweede acht van de SE week binnen van de twee cijfers die ik terug heb gehad. I'm do happy now c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit gaat zo verschrikkelijk worden ikvoel het nu al


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Johnny English. Classic.

    FOxlove schreef:
    Ugh... Ik voel me al zo kut, en dit helpt dus écht niet. Verdomme, verdomme...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er passen 16 cheetos chipitos in mijn mond zonder te kauwen

    KyloRen schreef:
    Er passen 16 cheetos chipitos in mijn mond zonder te kauwen

    Goals.


    Pretty is just a pretty word.

    Rudolf schreef:
    (...)
    Goals.

    Food goals.


    26 - 02 - '16

    Ik heb bijna 45.000 posts :W


    26 - 02 - '16

    Ugh.


    kindness is never a burden.