• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16

    Rudolf schreef:
    (...)
    Goals.

    Ik ben al weer op zoek naar de volgende goal. Chips verveeld gauw.

    Buurman_Mol schreef:



    Hoe geweldig was dit


    Why you do this? I forgot about those!


    I'm your little ray of pitch black.

    Koppijnkoppijnkoppijn. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nia schreef:
    (...)

    Why you do this? I forgot about those!


    Ja ik weet het ook niet, ik heb last van nostalgie momenten de laatste dagen.
    Nu weer met BN koekjes


    Sarah = ongewoon sexy

    Een goed inlevingsvermogen hebben is geweldig, maar overal bij kunnen gaan huilen is echt gewoon raar. Comes with the package I guess.

    Dit is gewoon een fucking kut bed. Waarom heb je deze dan ook voor ons genomen? Wankel kloteding.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga wat bijhouden over het aantal keer dat ik me ergens aan stoot. Naar mijn idee haast nooit, maar het aantal blauwe plekken op m'n benen tegenwoordig is echt niet meer normaal.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je zou je man en broer maar een paar dagen na elkaar verliezen aan dezelfde ziekte.

    Glee liedjes maken me zo emotioneel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    It is really starting to annoy me that people say/promise to do something and then they don't do it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    My problem is that I really really hate her, but everyone loves her and me is just thinking that people are going to chose between her and me or going to compare who's the best or going to let me down for her, idk. Just have the feeling that I'm going to be replaced and that I'm not good enough or sth like that.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    My problem is that I really really hate her, but everyone loves her and me is just thinking that people are going to chose between her and me or going to compare who's the best or going to let me down for her, idk. Just have the feeling that I'm going to be replaced and that I'm not good enough or sth like that.


    Ik weet niet waar het over gaat, maar eerlijk gezegd denk ik dat als men je laat vallen omdat iemand anders "zogenaamd" beter is, dan zijn ze je niet waard. But that's my opinion.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Ik weet niet waar het over gaat, maar eerlijk gezegd denk ik dat als men je laat vallen omdat iemand anders "zogenaamd" beter is, dan zijn ze je niet waard. But that's my opinion.


    I don't know. Ik denk gewoon dat zij de perfecte mij is.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    I don't know. Ik denk gewoon dat zij de perfecte mij is.


    En ik denk dat er maar een jij is en dat je, hoe moeilijk het ook is, het los moet laten. Als ze jou laten vallen om een ander, dan zijn zij het die jou niet waard zijn. En daarnaast heeft iederern zijn of haar minpunten. Niemand is perfect.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    Dit gaat zo verschrikkelijk worden ikvoel het nu al

    High five aan verleden ik. Ik ga never ever meer naar feestjes waar zij bij is. Dit is het begin van het kinderachtige "ik ben toevallig ziek" fase iedere keer dat ze ergens bij is waarmee ik al mijn vrienden een voor een ga verliezen. Topplan. (Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.