• Hallo mensen uit Groningen en (wijde) omstreken,

    Er zijn in 2015 twee zeer succesvolle Groningen meetings geweest. Natuurlijk moeten we deze traditie in het nieuwe jaar gewoon voortzetten. Ik zag de afgelopen dagen de topics over meetings op andere plaatsen in het land, dus hier ook alvast een plek om plannen te maken voor het hoge noorden. :Y)

    Waar?
    Groningen, de stad van de aardbevingen en Knol's Koek. We kunnen net als voorgaande keren afspreken op het stadsbalkon (zie mijn prachtige kaart van de eerste meeting) bij het Peerd van Ome Loeks. Dat zou goed te vinden moeten zijn voor iedereen.

    Wat?
    De picknick vorige keer was enorm geslaagd, zelfs al regende het. We zouden zoiets weer kunnen doen en bij goed weer dit keer misschien daadwerkelijk ergens op gras gaan zitten, in plaats van een pleintje bij de universiteit. Er zijn ook altijd wel winkels open, of anders kunnen we gewoon tot sluitingstijd bij de de Hema rondhangen en daarna naar de McDonalds migreren, zoals vorige keren (dat rijmt, dus het moet wel iets goeds zijn). Wij zijn zo vrij als de dikke patatduiven op de Vismarkt.

    Wanneer?
    Zaterdag 15 oktober! We verzamelen om 13:00.

    Wie?
    Zeker
    * Square - Inge - 20 - Geen voorkeur voor datum
    * Krull - Emma - 21 - Geen voorkeur voor datum
    * Tatooine - Marleen - 20 (21 in oktober) - Geen voorkeur voor datum
    * Gibbs - Yoyolandaaaaa - 19 wenkbrauwwiebels - Niet eerder dan mei
    Salaryman - Sam - 24
    Brynjolf - Laura - 22
    * Chomesuke - Daniela - 24 - Voorkeur voor na 6 oktober

    Misschien
    * Dratini - Margot - Tijdloos - Geen voorkeur voor datum
    Genius - Jaq? - ? - Geen voorkeur voor datum
    * Tomcat - Andrea - ? - Hangt van datum af
    (Solemnly - Linde - 15 - Hangt van datum af) > Inactief?
    Bjergsen - Jaimy - 18 (dan waarschijnlijk 19) - Geen voorkeur voor datum

    * = mensen die datumprikker hebben ingevuld/hebben laten weten dat ze de beslissing van de rest afwachten


    Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in. ^^
    Naam:
    Leeftijd:
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Is september/oktober/november goed, of juist totaal niet?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 22:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Miall schreef:
    Eeeeen dan sta ik ingepland om te werken... Ik probeer sws wat te regelen!

    En anders komen jullie gezellig langs bij Ikea Groningen. :Y)


    Oh, ik hoop dat je nog vrij kunt krijgen! En anders, inderdaad, wie weet heeft er nog wel iemand een kast nodig. :'D



    Krull schreef:
    Ik kom zeker!


    Yay. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, dat moet wel lukken, denk ik.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    Oké, dat moet wel lukken, denk ik.


    Ah, awesome! :9~ Kan ik jou ook op zeker zetten, dan?


    Ik zal nu trouwens ook meteen iedereen die nog niet weer heeft gereageerd op dit topic een gb'tje sturen. Die datum is immers al best wel dichtbij. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ah, awesome! :9~ Kan ik jou ook op zeker zetten, dan?


    Ik zal nu trouwens ook meteen iedereen die nog niet weer heeft gereageerd op dit topic een gb'tje sturen. Die datum is immers al best wel dichtbij. :Y)


    Go ahead. Komt er weer een what's app groep?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    (...)

    Go ahead. Komt er weer een what's app groep?


    Yeah, dan zijn we nu al met drie, haha. Dat wordt knus. (nerd)

    Dat is wel het plan, ja! Ik wacht nog wel even een paar dagen tot ik die aanmaak, want hopelijk staan er tegen dan wat meer mensen op zeker. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op dit moment weet ik nog niet zeker of ik echtechtecht kan, want ik heb wel vol goede moed de datumprikker ingevuld, maar in de tussentijd heb ik ook een verzoek gekregen van een van mijn oppasmoeders om op 15 oktober op te passen en heb ik al toegezegd. Op zich is het nog ver weg genoeg om het waarschijnlijk af te kunnen zeggen, maar ik garandeer nog even niks. :x

    edit: en ik lees echt net (NET) dat ik de dag erop met m'n familie met de bus naar parijs vertrek (???) dus ik weet niet of mijn vader het een goed plan gaat vinden als ik de dag(en) ervoor in Groningen rondhang. verdikkeme.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 22:33 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Op dit moment weet ik nog niet zeker of ik echtechtecht kan, want ik heb wel vol goede moed de datumprikker ingevuld, maar in de tussentijd heb ik ook een verzoek gekregen van een van mijn oppasmoeders om op 15 oktober op te passen en heb ik al toegezegd. Op zich is het nog ver weg genoeg om het waarschijnlijk af te kunnen zeggen, maar ik garandeer nog even niks. :x


    Neem het oppaskind mee! Beetje verbreding van de culturele horizon, en zo. Ik kan weer koekjes bakken. :Y) Nee, ahem, ik hoop echt dat het je lukt om daar nog iets anders voor te regelen, dan, zodat je kunt komen zonder kinderen te ontvoeren. :c

    Edit: Wow, wat, Parijs? :'D Dat klinkt alsof het alles nog weer wat ingewikkelder maakt ja, haha. ... Groningen is ook een wereldstad. We hebben een hoop Chinese restaurants. (krul)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 22:35 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Neem het oppaskind mee! Beetje verbreding van de culturele horizon, en zo. Ik kan weer koekjes bakken. :Y) Nee, ahem, ik hoop echt dat het je lukt om daar nog iets anders voor te regelen, dan, zodat je kunt komen zonder kinderen te ontvoeren. :c


    Ik hoor koekjes. Eten. Nomnom. :Y) Ik ga echt proberen vrij te vragen, misschien en hopelijk kan ik wat regelen. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    (...)

    Neem het oppaskind mee! Beetje verbreding van de culturele horizon, en zo. Ik kan weer koekjes bakken. :Y) Nee, ahem, ik hoop echt dat het je lukt om daar nog iets anders voor te regelen, dan, zodat je kunt komen zonder kinderen te ontvoeren. :c

    Edit: Wow, wat, Parijs? :'D Dat klinkt alsof het alles nog weer wat ingewikkelder maakt ja, haha. ... Groningen is ook een wereldstad. We hebben een hoop Chinese restaurants. (krul)

    Omg :W Ik zal het doorgeven. Sorry pap, laat die Notre Dam maar zitten, want ze hebben wel drie restauranten die De Lange Muur heten in Groningen :'D

    Ik ben bang dat ik het eigenlijk gewoon niet ga redden, want ook als ik niet zou oppassen zou het wel betekenen dat ik wel redelijk op tijd weer thuis zou moeten zijn (zo rond vijf/zes uur) en dat betekent dat ik rond half twee/half drie weer weg moet. Dan heb ik wel een erg gezellige nacht bij jou gehad, waarschijnlijk, maar voor de meeting zou het wel een beetje zinloos kort zijn. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk er nog even over na, ben 12 oktober jarig en weet niet of er de 15e ook nog visite komt. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wiarda schreef:
    (...)
    Omg :W Ik zal het doorgeven. Sorry pap, laat die Notre Dam maar zitten, want ze hebben wel drie restauranten die De Lange Muur heten in Groningen :'D

    Ik ben bang dat ik het eigenlijk gewoon niet ga redden, want ook als ik niet zou oppassen zou het wel betekenen dat ik wel redelijk op tijd weer thuis zou moeten zijn (zo rond vijf/zes uur) en dat betekent dat ik rond half twee/half drie weer weg moet. Dan heb ik wel een erg gezellige nacht bij jou gehad, waarschijnlijk, maar voor de meeting zou het wel een beetje zinloos kort zijn. ><


    Ah, nooh. :c Ik bedoel, het klinkt heel erg begrijpelijk, maar toch, erg sad, erg sad. (no_chears)


    @Matty: Jep, ik lok mensen naar meetings met koekjes. Het werkt, blijkbaar. :Y)

    @Marjolien: Je visite is ook welkom, hoor. (krul) Maar nee, is goed! Nadenken mag altijd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet even kijken of ik kan, want ik heb die avond een verjaardag hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Ah, nooh. :c Ik bedoel, het klinkt heel erg begrijpelijk, maar toch, erg sad, erg sad. (no_chears)


    @Matty: Jep, ik lok mensen naar meetings met koekjes. Het werkt, blijkbaar. :Y)

    @Marjolien: Je visite is ook welkom, hoor. (krul) Maar nee, is goed! Nadenken mag altijd. ^^


    Oppaskinderen kidnappen, visite kidnappen.. Je gaat goed eh, Inge :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tetsuya schreef:
    Ik moet even kijken of ik kan, want ik heb die avond een verjaardag hehe


    Neeee, waarom is iedereen opeens jarig? Foei, mensen. (fish) Kidding, natuurlijk. Ik hoop dat je misschien van tevoren nog langs kunt komen, dan!



    Miall schreef:
    (...)

    Oppaskinderen kidnappen, visite kidnappen.. Je gaat goed eh, Inge :')


    Ik bied opties. :Y) Maar de visite wilde ik niet laten kidnappen! Gewoon het feest toevallig naar het station van Groningen bij het Peer van Ome Loeks houden, makkelijk zat. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb gekeken of ik even langs kan, maar helaas :c Het zou namelijk betekenen dat ik maar 1-2 uur aanwezig kan zijn & ik ben 2x zo lang onderweg :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."